۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

مظاهری:

برگزاری یادواره شهدا در مبارزه با شبیخون فرهنگی بسیار موثر است

برگزاری یادواره شهدا در مبارزه با شبیخون فرهنگی بسیار موثر است

سمنان - رئیس کمیته ادارات و کارمندان ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان برگزاری یادواره شهدا را در راستای تلطیف فضای جامعه و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان بسیار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی مظاهری صبح سه شنبه در نشست کمیته ادارات و کارمندان ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان که در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد ضمن تشریح وظایف و عملکرد این کمیته، توجه به مقام شهدا را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: بی شک در این حوزه سازمانها و نهادهای فرهنگی و هنری با توجه به وظایف ذاتی خود وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان نیز در این نشست ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان گفت: شهدا ناظر براعمال و رفتار ما هستند و برماست که در راستای گرامیداشت مقام آنها با تمام وجود تلاش کنیم.

امیر علی عموزاده همچنین با تشریح اقدامات انجام شده توسط شهرداری سمنان در خصوص برگزاری کنگره، اجرای نقاشی دیواری تصاویر ۱۴ شهید شاخص استان و اختصاص ۱۰ جایگاه ثابت در نقاط پر تردد شهری برای نصب بنر تصاویر شهدای استان را از جمله اقدام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در راستای برگزاری کنگره برشمرد.

 وی ساخت۲۸ تندیس سرداران شهید شاخص استان سمنان برای نصب در شهر سمنان و سایر نقاط استان و رونمایی از دواثر هنری شاخص ویژه ایام برگزاری کنگره شامل نقاشی دیواری توسط یک هزار دانش آموز سمنانی و دیوارسفالی با عنوان «دستان بوسیدنی» از اثر دستان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان برروی سفال را از شاخص ترین برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان به مناسبت کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان عنوان کرد.

در این نشست اعضاء برتعامل ادارات با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برای فضاسازی مناسب به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر کنگره ۳۰۰۰ شهید استان سمنان تاکید کردند.

کد خبر 2499608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha