۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶

۷ اسفندماه جاری؛

دومین یادواره شهدا «لاله های زهرایی» در سمنان برگزار می شود‏

دومین یادواره شهدا «لاله های زهرایی» در سمنان برگزار می شود‏

سمنان - فرمانده پایگاه بسیج محمدرسول الله(ص) سمنان از برگزاری دومین یادواره ۲۹ شهید منطقه شهرک تعاون و ۱۸ شهید گمنام این شهرستان با عنوان «لاله‏ های زهرایی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، عبدالله دخانیان در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه بار دیگر شهدا به ما افتخار فرصت دیدار داده‌اند، اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا فرصت مغتنمی است که بار دیگر با فرهنگ والای شهادت، روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک کرده و تجدید میثاق با آن فرشتگان آسمانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام میرعلی اکبری از ستاد سیره شهدای قم و با حضور یوسف بختیاری یکی از بازرگران عرصه دفاع مقدس و حداحی سیدمهدی میرعلی اکبری برگزار می شود.

فرمانده پایگاه بسیج محمدرسول الله (ص) سمنان عنوان کرد: این یادواره پنج شنبه هفتم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجدالزهرای شهرک تعاون سمنان برگزار می‌شود.

دخانیان در خاتمه یادآور شد: یادواره لاله های زهرایی به همت ستاد یادواره شهدای پایگاه بسیج محمدرسول الله(ص) و با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می‌شود.

کد خبر 2504450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha