۶ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۰۸

نجفی:

یکی از عوامل موفقیت طرح نظام سلامت در گیلان تلاش پرستاران است

یکی از عوامل موفقیت طرح نظام سلامت در گیلان تلاش پرستاران است

رشت - استاندار گیلان با اشاره به تلاشهای خستگی ناپذیر پرستاران گفت:اجرای موفق طرح نظام سلامت در گیلان، مرهون تلاش مثال زدنی و بی نظیر پرستاران است

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، محمد علی نجفی عصر سه شنبه با حضور در بیمارستان رازی رشت ضمن تبریک فرا رسیدن روز پرستار و عیادت از بیماران بستری، در گفتگوی صمیمانه با پرستاران در جریان مسائل و خواسته‌هایشان قرار گرفت.

وی پرستاران را فرشتگان مهربانی برای بیماران و خانواده های آنان دانست و اظهار داشت: شغل پرستاری شغل پرمسئولیت و با اهمیت در نجات جان انسانها است و به جهت پر اهمیت بودن شغل پرستاری روز ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستارنامگذاری کردند.

استاندار گیلان ادامه داد: حضرت زینب ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری حضرت سجاد(ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود.

نجفی یادآور شد: یکی از عوامل موفقیت طرح تحول نظام سلامت تلاشها و کوششهای مثال زدنی و بی نظیر پرستاران است.

وی گفت: دولت مصمم است تا نیازهای واقعی بخش پرستاری را تامین کند.

نماینده عالی دولت همچنین با اشاره به اقدامات بی نظیر دولت تدبیر و امید با کمک مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح نظام سلامت تصریح کرد: با اجرای این طرح پرداخت هزینه درمان بیماران شهری تنها شش درصد و در بخش روستایی نیز تنها سه درصد است.

وی با یادآوری مشکلات عدیده بیماران پیش از اجرای طرح نظام سلامت افزود : در گذشته بیماران علاوه بر رنج بیماری از پرداخت هزینه های سنگین درمان نیز دچار رنج شده بودند که الحمدا... با اجرای ارزشمند این طرح این مشکل برطرف شد.

کد خبر 2506110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha