۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷

یحیایی:

جودوکاران مازنی در پی سکوی قهرمانی المپیاد کارگری هستند

جودوکاران مازنی در پی سکوی قهرمانی المپیاد کارگری هستند

ساری - رئیس هیات جودو کارگران مازندران گفت : ملی پوشان کارگر مازندرانی رسیدن به سکوی قهرمانی استان در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور را تضمین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجتبی یحیایی عصر پجشنبه در حاشیه آغاز مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم مازندران با ترکیبی از ملی پوشان با تجربه و چند جودوکار جوان در این رقابت ها شرکت می کند که امیدواریم بتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را با شکست همه حریفان کسب کنیم .

وی بیان کرد : یکی از دلایل حضور نفرات برجسته و با تجربه در تیم مازندران ، پشت سر گذاشتن چند مرحله انتخابی و برگزیدن نفرات تیم استان از میان ۸۵ جودوکار مازندرانی متقاضی حضور در تیم استان بود.

رئیس هیات جودو کارگران مازندران افزود : تیم جودوی کارگران مازندران تمرینات آماده سازی خود برای شرکت در این المپیاد را از مدت ها قبل و با برگزاری اردوهای کوتاه مدت هفتگی آغاز کرد که هدف اصلی از انجام این تمرینات، دفاع از اعتبار ورزش مازندران است.

یحیایی ادامه داد : همزمان با برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران کشور، مسابقات لیگ جودوی کشور نیز برگزار می شود که حضور برخی ورزشکاران مازندران در این لیگ سراسری ، از کیفیت المپاد کارگران خواهد کاست.

در رقابت های جودو اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور تیم های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه و مازندران حضور دارند که روزهای جمعه و شنبه در شهر چالوس با یکدیگر رقابت می کنند.

المپیاد ورزشی کارگران کشور از عصر پنجشنبه در ساری افتتاح شد.

کد خبر 2507348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha