۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

آقا محمدی تاكيد كرد:

توفیق خدمت برای مسئولان نظام نعمتی بزرگ برای آنهاست

 توفیق خدمت برای مسئولان نظام نعمتی بزرگ برای آنهاست

همدان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای هیچ چيزی نبايد به انقلاب اسلامی پشت کنیم، گفت: توفیق خدمت برای مسئولان نظام نعمتی بزرگ برای آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آقا محمدی شامگاه پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در مسجد مهدیه همدان با اشاره به اینکه شهدا برای اعتلای اسلام و تشیع جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و افتخار آفردند، بیان داشت: در طول 28 سال گذشت از عملیات كربلای پنج 28 بار مراسم بزرگداشت برای شهدای آن در همدان برگزار شده كه نشان از حقانیت راه شهدا است چراکه شهدا تازه متولد شده اند و اثر گذاری آنها در تاریخ همیشگی است.

وی با اشاره به اینکه شهدا ناظر رفتار ما هستند، بیان داشت: آیت الله مدنی فردی غیرتمند بود و برای حل مشکلات  افراد قیام می کرد، مرگ برای عاشقان خدا جرعه ای از آب شیرین است.

توفیق خدمت برای مسئولان یك نعمت بزرگ است وی با اشاره به اینکه اگر فردی برای خدا کار کند طلبکار نیست،عنوان کرد: توفیق خدمت برای مسئولان یك نعمت بزرگ است.

وی ادامه داد: اگر در جامعه فرهنگ شهادت نباشد شاهد برهم ریختن آن خواهیم بود و به برکت خون شهدا و انسانهای پاک خداوند جوامع را نگاه می دارد.

آقا محمدی با اشاره به اینکه یکصد هزار نفر از مردم همدان به جبهه رفتند و هشت هزار نفر شهید و 17هزار نفر آزاده را به انقلاب تقدیم کردند،گفت: برای هیچ چیزی نباید پشت به انقلاب  اسلامی بکنیم چراکه یک لحظه از زحمات شهدا را نمی توان پاسخ داد  و دین برای نجات یافتن جامعه آمده است.

گفتنی است عملیات کربلای پنج از 19 دی ماه سال 1365 تا 12 اسفند ماه همان سال به مدت 53 روز ادامه داشت و در این عملیات بالغ بر 30 گردان پیاده از لشگر 32 انصارالحسین (ع) همدان در این سلسله عملیات حضور داشتندوحدود بیش از 850 نفر از رزمندگان 32 لشگر انصارالحسین (ع) به شهادت رسیدند، بالغ بر 3سه الی چهار هزار نفر مجروح شدند.

کد خبر 2507443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha