۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶

گزارش خبری/

حضور بسیجیان شرق استان تهران در دومین روز رزمایش الی بیت المقدس

حضور بسیجیان شرق استان تهران در دومین روز رزمایش الی بیت المقدس

شرق استان تهران- دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس با حضور پرشور بسیجیان شهرستان های شرق استان تهران از جمله ورامین، پیشوا، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند، قرچک برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس با حضور پرشور بسیجیان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان های شرق استان تهران از جمله ورامین، پیشوا، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند، قرچک برگزار شد.

در روز دوم بسیجیان با آمادگی و صلابت بیشتری در دوره های آموزشی شرکت کرده و اعلام داشتند که می خواهند تا آخرین نفس برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری قدم بردارند.

هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه علاوه بر ارتقای سطح توانمندی و آموزش فراگیر بسیجیان، مقابله با حمله احتمالی دشمن، حفاظت از مکان های حیاتی و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه اعلام شده است.

برگزاری کلاس های آموزشی، آشنایی با رزمایش، پیاده روی شبانه و اجرای صبحگاه مشترک از جمله برنامه هایی است که در دور روز رزمایش الی بیت المقدس دنبال شد

فرماندهان سپاه شهرستان های شرق استان تهران با اشاره به افزایش حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشتند: حضور بسیجیان و لبیک گویان رهبری نشان دهنده عزم و اراده این نیروهای جان بر کف برای دفاع از ارزش های اسلامی است.

آمادگی بسیجیان برای دفاع از تمامیت ارضی ایران

در شهرستان ورامین و در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس، بیش از یکهزار بسیجی با حضور در منطقه عمومی اقبالیه به آموزش های رزمی و دوره های عملیاتی برای دفاع از کشور در صورت حمله احتمالی پرداختند.

رزمایش نهایی الی بیت المقدس در شهرستان ورامین عصر امروز با حضور روحانیون و ائمه جماعات، مسئولان و مدیران اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه عمومی اقبالیه برگزار می شود و بسیجیان ورامین آمادگی خود را به حاضران نمایش خواهند داد.

رزمایش الی بیت المقدس سبب همدلی بیشتر بسیجیان می شود

یک هزار بسیجی ورامین در قالب گردان های بیت المقدس حوزه ها ۶ حضرت سجاد(ع) و ۱۲ شهید مدرس در کنار گردان های بیت المقدس حوزه های یک حضرت قائم(عج) و ۱۳ رجب در رزمایش الی بیت المقدس شرکت کرده اند.

سرهنگ داود اصغری با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ورامین اظهار داشت: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ورامین سبب ایجاد همدلی و وافق بیشتر بسیجیان و ارتباط بیشتر آنان با یکدیگر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین افزود: بسیجیان شهرستان ورامین همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های نظام اسلامی قرار داشتند و همچنان نیز آماده لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری می باشند.

کد خبر 2507627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha