۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۵

حجت الاسلام ترابي

افزايش قيمت نان زمينه گرانی ديگر اجناس را به وجود می آورد

افزايش قيمت نان زمينه گرانی ديگر اجناس را به وجود می آورد

دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به آزادپز شدن واحدهای خبازی گفت: با افزايش قيمت نان زمينه گرانی ديگر اجناس به وجود می آيد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمود ترابي در آئين خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه دامغان در محل مصلي امام خميني(ره) اين شهر با اشاره به اعلام آزادپز شدن ۲۰ درصد واحدهاي نانوايي اظهار داشت: آزادپز شدن نان به منزله گران شدن آن است و اين رقم مقدمه آزادپز شدن ۱۰۰ درصدي خبازي ها است.

خطيب جمعه دامغان با بيان اينكه در صورتي كه گراني در بازار مشاهده مي شود چرا بايد اعلام شود نرخ گراني پايين آمده است خاطر نشان ساخت: آمارها بايد با واقعيت بيان شوند نه اينكه در بازار مردم قيمت اقلام و اجناس را چيزي ديگر مشاهده كنند.

وي افزود: سوال اين است كه كدام از اقلام و اجناس ثابت مانده است كه با ديد و ايده مردم قيمت ها در بازار درست در نمي آيد.

ترابي ضمن اشاره به اينكه اگر واقعاً مي خواهيم روي پاي خود بايستيم نبايد چشم به اجناس خارجي داشه باشيم تصريح كرد: مردم با بي اعتنايي به اجناس و كالاهاي خارجي زمينه تقويت كالاهاي داخلي را فراهم كنند.

رزمايش پيامبر اعظم(ص) نشان دهنده اقتدار ايران

امام جمعه دامغان در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم(ص) در سواحل جنوب اشاره و اظهار داشت: اين رزمايش نشان از اقتدار و عزت ايران دارد كه نيروهاي نظامي از خود به نمايش گذاشتند.

وي ضمن بیان این مطلب که با اين رزمايش بار ديگر قدرت دفاعي نيروهاي نظامي افزايش یافت تصریح کرد: رزمايش الي بيت المقدس۳ همزمان با استان در شهرستان دامغان با حضور هفت گردان و يك هزار نفر از بسيجيان برگزار شد كه با پرواز دو فروند هواپيما بسيجيان دامغاني نيز اقتدار نظامي و دفاعي خود را به نمايش گذاشتند.

رسيدگی به محرومان فراموش نشود

وي به فرا رسيدن ۱۵ اسفند سالروز تاسيس كميته امداد امام خميني(ره) خاطر نشان ساخت: اين نهاد از يادگارهاي امام راحل و با هدف رسيدگي به محرومان شكل گرفت و خدمات درخشاني از خود برجاي گذاشت.

خطيب جمعه دامغان با تاکید بر این که بزرگترين عبادت خدمت و رسيدگي به محرومان است و اين حركت بايد در جامعه تقويت شود عنوان کرد: جشن نيكوكاري حركتي مثبت با هدف كمك به اقشار محروم جامعه بوده و انتظار است آحاد ملت ايران به ويژه خيران در اين حركت حضوري باشكوه داشته باشند.

 

کد خبر 2507682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha