۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

پور فاطمی در گفتگو با مهر:

۶۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های دشتی اختصاص یافت

۶۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های دشتی اختصاص یافت

دشتی- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای توسعه راههای شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی صبح شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر از تلاش‌های ارزنده استاندار بوشهر و فرماندار دشتی در جهت عمران و آبادی شهرها و روستاها تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با تعامل و همدلی خوبی که بین مسئولان شهرستان و بنده وجود دارد کارهای خوبی اتفاق افتاده و قطعا این تعامل در روند کارها تاثیر گذار خواهد بود.

پورفاطمی بیان کرد: تاکنون با همکاری فرماندار شهرستان توانسته‌ایم کارهای خوبی در زمینه‌های مختلف اهم از بهداشت و درمان، آب، راه، آموزش و غیره در سطح شهرستان انجام دهیم.

وی به راه‌های شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر در قسمت‌های مختلف شهرستان پروژه‌های خوبی فعال است که با بهره‌برداری از آنها تحول خوبی شاهد خواهیم بود.

پور فاطمی تعریض محور ناصری به شنبه را یکی از پروژه‌های مهم راهسازی عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته قطعه دوم پروژه به اتمام رسید که انشاء الله به زودی قطعه سوم و چهارم آن نیز آغاز خواهد شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های شهرستان دشتی خبر داد و اظهار داشت: این مبلغ برای تعریض محور خورموج لاور شرقی و قطعه سوم و چهارم ناصری شنبه هزینه خواهد شد.

 

کد خبر 2507935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha