۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

جشنواره غذای محبت در مشهد برگزار می‌شود

جشنواره غذای محبت در مشهد برگزار می‌شود

مشهد- به منظور حمایت از ایتام و فرزندان بی‌سرپرست جشنواره غذای محبت با همکاری تعدادی از رستوران های سطح شهر در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر جشنواره غذای محبت ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: موسسه خیریه گلستان علی(ع) با همکاری مردم خداجوی و بشر دوست مشهد جشنواره غذای محبت را با همکاری تعدادی از اصناف در این شهر مقدس برگزار می کند.

امیرحسین لعلیانی بیان کرد: در این مراسم که همزمان با آغاز هفته نیکو کاری و در مشهد برگزار می شود تعدادی از رستوران های سطح شهر بخشی از فروش و محصولات خود را برای استفاده ایتام و افراد بی سرپرست اختصاص می دهند.

وی ادامه داد: این جشنواره ۱۴ اسفند ماه برگزار و به مدت ۶ روز در مشهد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۲۰ رستوران و  فروشگاه مواد غذایی آمادگی خود را برای شرکت در این طرح خداپسندانه اعلام کردند افزود: در این جشنواره مقرر شده تا رستوران‌ها و کافی شاپ های شرکت کننده در این طرح ۱۵ درصد از فروش خود به منظور اطعام فرزندان بی‌سرپرست و ایتام قرار ‌دهند.

وی دعوت از هنرمندان و همچنین ورزشکاران به منظور ترویج این فرهنگ نوعدوستانه و قابل تکریم را از جمله برنامه های دیگر این موسسه اعلام کرد و گفت: در همین راستا نسبت به برگزاری مسابقات عکاسی با همین محوریت اقدام و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر می شود.

کد خبر 2510833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha