۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

حیاتی:

تنظیم بازار عید خرمشهر از اداره بازرگانی به جهاد کشاورزی محول شد

تنظیم بازار عید خرمشهر از اداره بازرگانی به جهاد کشاورزی محول شد

خرمشهر - فرماندار خرمشهر از تحویل مسئولیت تنظیم و کنترل بازار از اداره بازرگانی به جهاد کشاورزی خبر داد و خواستار استفاده جهاد از تجارب چندین ساله اداره بازرگانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی شامگاه سه شنبه در جلسه ساماندهی بازار ایام نوروز و استقبال از مهمانان نوروزی که در فرمانداری خرمشهر برگزار شده بود، عنوان کرد: اگر بنا باشد مثل سال های گذشته کار بکنیم قطعا نیاز به این همه تغییر و تحولات مدیریتی نبود و اگر قرار باشد تغییر جدیدی حادث نشود فلسفه وجودی همه ما زیر سوال می رود.

وی افزود: از شهرداری درخواست دارم با وجود نزدیک شدن به ورود مهمانان نوروزی پروژه های عمرانی را تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ساماندهی كرده که مورد استفاده مهمانان نوروزی قرار بگیرند.

فرماندار خرمشهر در بخشی دیگر به ساماندهی بازار نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص تنظیم بازار تاکنون در کشور متولی بازار به عهده وزارت بازرگانی بوده ولی امسالا متفاوت از سال های گذشته این مسئولیت را به جهاد کشاورزی واگذار کرده اند که تجربه جدیدی در نوع خود است که می بایست جهاد ارتباطات خود را با اداره صنعت معدن و تجارت تقویت کند و از تجارب چندین ساله این اداره استفاده کند.

حیاتی عرضه آزاد را در کنار عرضه های یارانه ای مهم برشمرد و گفت: علاوه بر بحث یارانه ای و سوبسیدی، عرضه آزاد را نباید از گردونه خارج کنیم.

وی افزود: هم قیمت مصوب یارانه ای داشته باشیم و هم در کنار آن قیمت آزاد برخی از محصولات را کنترل کنیم که اگر زمانی با چالش کمبود مواجه شدیم بتوانیم از سهمیه آزاد، آن را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عرضه میوه مرغوب و درون استانی كان هم در معرض دید عموم مردم، کنترل دقیق مواد غذایی از سوی بهداشت، استمرار گشت های تعزیرات تا پایان ایام نوروز از نکات مهم دیگری بود که فرماندار خرمشهر در پایان این جلسه خواستار آن شد.


 

کد خبر 2511343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha