۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

فیلم؛

پاسخ‌های خسروپناه در مناظره با صادق زیباکلام (۱)

پاسخ‌های خسروپناه در مناظره با صادق زیباکلام (۱)

پخش بخش های گزینش شده ای از سخنان دکتر صادق زیباکلام در مناظره با حجت الاسلام خسروپناه در فضای مجازی بهانه ای شد تا پاسخ های حجت الاسلام خسروپناه در این مناظره را نیز بازخوانی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۷ آبان ۱۳۹۱ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسين خسروپناه و دکتر صادق زيبا کلام در برنامه زاويه شبکه ۴ سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره موضوع «آسيب شناسی جريان روشنفکری ايران» به مناظره پرداختند.

این مناظره در زمان پخش خود که با بازتاب های بسیاری از جانب اساتید، علماء، منتقدین و عامه مردم مواجه شد، تا مدت ها از موضوعات مورد بحث در محافل علمی بود.

این مناظره جذاب کم کم از اذهان عامه جامعه کمرنگ شده بود تا این که در چند ماه گذشته بخش هایی از این مناظره و به صورت یک طرفه در فضای مجازی منتشر شد. در این تصاویر که دست به دست پخش می شد، تنها صحبت های دکتر زیباکلام به صورت تدوین شده وجود داشت. این تدوین به صورتی انجام شده بود که گویی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه هیچ پاسخی برای صحبت های دکتر زیباکلام نداشتند.

پخش این تصاویر بهانه ای شد تا پاسخ های حجت الاسلام دکتر خسروپناه به صحبت ها و سئوالات دکتر زیباکلام را مجدداً منتشر و بازخوانی کنیم.

دو بخش از سخنان حجت الاسلام خسروپناه را در این مناظره مشاهده می کنید و ادامه آن متعاقباً منتشر خواهد شد.

کد خبر 2513030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
      0 1
      خب بنویسید صحبت های آقای خسروپناه! اسم زیباکلام رو مینویسین که مخاطب رو جذب کنید بعد یک کلمه حرف زیباکلام رو میزارین یک ساعت صحبت خسروپناه رو!
    • ناهی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
      0 1
      زیبا کلام دو ویژگی دارد 1- ترسو ومتملق و محافظه کار ومنفعت گرا نیست .2- منطقی ومنصفانه مناظره میکندبدون تهمت زدن وافترا بستن .
    • من نوعي ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      لطفا حجم اين فايلهارا كم كنيدتابراحتي بشوددانلود كرد ممنون ازسايت خوبتون
    • میثم ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
      1 0
      با اینکه صحبت های زیباکلام آدم رو به مطالعه و تفکر وادار میکنه ولی ته صحبتش مملو از التقاط و ... است و آسمون ریسمون به هم میبافه تا اصل صحبت زیر سوال بره ملت هم به به و چه چه کنن که وای چه قدر روشنفکر!! در کل آقای زیباکلام توهم روشنفکری دارند ولی وجودشان برای ورزیده شدن بچه حزب اللهی ها لازمه