۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

توحیدی:

امنیت زیربنای همه برنامه ریزی هاست

امنیت زیربنای همه برنامه ریزی هاست

کرمان - فرماندار کرمان با اشاره به اینکه امنیت زیربنای همه برنامه ریزی هاست، گفت: این مسئله فعالیت های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی توحیدی صبح پنجشنبه در جمع مدیران امور شعب بانک‌ها و صندوق‌های مالی و اعتباری کرمان؛ امنیت را در رشد و توسعه منطقه تاثیرگذار دانست و گفت: استان هایی که در مناطق مرکزی کشور قرار دارند به دلیل امنیت بیشتر از رونق اقتصادی بیشتری برخودار هستند.

توحیدی ادامه داد: فعالیت های اقتصادی در استان های مرکزی رونق بیشتری داشته و این در حالی است که تمایل کمتری برای سرمایه گذاری در استان های مرکزی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت زیربنای همه برنامه ریزی هاست، افزود: این مسئله فعالیت های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

توحیدی امنیت در کرمان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: زمینه لازم برای جذب سرمایه گذار در استان کرمان فراهم شده و اقدامات خوبی در این خصوص در حال انجام است.

فرماندار کرمان همچنین به بازدید سرزده استاندار از سطح شهر کرمان اشاره و تصریح کرد: در این بازدید برخی مشکلات مطرح شد که باید پی گیری و رفع شود.

وی عدم روشنایی کافی خودپردازها در شب و مناسب نبودن زاویه دوربین این مکان ها را از جمله مسائل مطرح شده دانست و ابراز داشت: باید هرچه سریعتر برای رفع این مشکلات اقدام شده و سطح امینی افزایش پیدا کند.

توحیدی گفت: امنیت فضای مجازی، خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار کرمان یادآور شد: باید فرهنگ استفاده از این امکانات در جامعه نهادینه شده و در کنار آن اطمینان کامل برای استفاده از این خدمات نیز ایجاد شود چرا که این امر باعث کاهش مراجعات حضوری مردم به بانک ها می شود.

کد خبر 2516891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha