۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

همزمان با پنجشنبه آخر سال؛

۷۰۰ دستگاه تاکسی آماده سرویس دهی به مردم کرمانشاه هستند

۷۰۰ دستگاه تاکسی آماده سرویس دهی به مردم کرمانشاه هستند

کرمانشاه- مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيرانی شهر کرمانشاه گفت: با انجام برنامه ریزی لازم، ۷۰۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه آماده سرویس دهی به مردم در پنجشنبه آخر سال هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به برنامه ريزی های سازمان تاکسيرانی براي دو پنجشنبه آخر سال، اعلام کرد: به منظور سهولت تردد و جابه جايی زائران اهل قبور در پنجشنبه آخر سال و جمعه غريبان ۷۰۰ دستگاه تاکسی اختصاص يافته است.

وی افزود: اين تاکسی ها در مسيرها و مبادی ميدان آزادی و ميدان شهدا به صورت رفت و برگشت و همچنين به سمت نيمه شمالی و جنوبی شهر مستقر خواهند شد و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده براي روزهای پايانی سال، گفت: برای آنکه شهروندان با مشکل کمبود تاکسی در سطح شهر مواجه نشوند، در خطوط پرازدحام، افزايش تاکسی خواهيم داشت.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيرانی شهر کرمانشاه اظهار داشت: در پايانه‌ ها کشيک ۲۴ ساعته تاکسيرانان پيش‌بينی شده است تا مسافران مشکلی از لحاظ تردد و کمبود تاکسی نداشته باشند.

به گفته سلیمانی، نظارت بر عملکرد تاکسيرانان در ايام پايانی سال افزايش پيدا می کند و خودروهای گشت و نظارت در مناطق و مراکز خريد بيشتر خواهد شد. 

کد خبر 2516935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha