۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

ریيس جديد مركز بسيج سازمان صدا و سيما منصوب شد

ریيس جديد مركز بسيج سازمان صدا و سيما منصوب شد

محمود عاطفی با حكم ریيس رسانه ملی و رییس سازمان بسيج مستضعفين به سمت رياست مركز بسيج صداوسيما منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با انتصاب مسئول جدید بسیج صدا و سیما و ابلاغ مأموریت‌های خاص رسانه‌ای، دور جدید فعالیت‌های بسیجیان رسانه ملی رقم خورد.

به دنبال انتصاب علی‌اصغر جعفری به سمت معاون سرمایه انسانی سازمان، محمود عاطفی ریاست مركز بسیج رسانه ملی را عهده دار شد.

وی پیش‌ از این نیز از سال ۱۳۷۶، بیش از یك دهه مسئول مركز بسیج سازمان صدا و سیما بود.

گسترش كمی و كیفی بسیج سازمان و ایفای نقش مؤثر بسیج در عرصه مأموریت‌های رسانه ملی به‌خصوص حوزه برنامه‌سازی در این دوره صورت گرفت. در سال‌های مسئولیت عاطفی در مركز بسیج سازمان با سازمان‌دهی تیم‌های برنامه سازی و تولید فنی، بسیجیان رسانه ملی، حضور گسترده ای در پوشش اخبار بحران‌های منطقه ازجمله عراق، افغانستان و جنگ۳۳ روزه لبنان داشته­‌اند.

ارسال ۲۴ كامیون كمك‌های اهدایی كاركنان سازمان به مردم زلزله‌زده بم و احداث یك باب مدرسه به نام شهدای رسانه ملی در منطقه از جمله فعالیت‌های ماندگار بسیج سازمان در آن دوران بوده است.

تدوین و اجرای برنامه‌های حفظ و انسجام كاركنان بسیجی و برنامه‌ریزی برای میزبانی ۵ شهید گمنام عملیات بدر در مسجد بلال، بخشی از عمده فعالیت‌های فرهنگی و اثرگذار دوران مسئولیت عاطفی بوده است. عاطفی پس‌ از این دوره به‌ عنوان مدیركل روابط عمومی سازمان و مدیركل امور مجلس نیز در صداوسیما فعالیت داشته است.

وی از سال گذشته با حكم رییس ستاد كل نیروهای مسلح به‌ عنوان رییس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به كار است.

عاطفی تهیه‌كننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهره‌ای شناخته‌شده است.

دو تن از برادران وی شهید و نیز دو تن دیگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وی از رزمندگان و جانباز ۵۰ درصد است.

مراسم تكریم از خدمات جعفری و معارفه برادر بسیجی محمود عاطفی رییس جدید مركز بسیج صداوسیما با حضور سردار نقدی، معاونان، مدیران ارشد، بسیجیان و كاركنان رسانه ملی، روز دوشنبه ۲۵ اسفند۹۳ در سالن شهید رضوان مركز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود.

از سویی دوره ۴ ساله مدیریت علی‌اصغر جعفری در بسیج رسانه ملی را می‌توان یكی از دوره‌های پرافتخار بسیج صداوسیما نامید؛ در خلال سال‌های ۸۹ تا ۹۳، علی‌رغم نوپایی ساختار و تنگناهای مالی، با بهره‌گیری از روحیه بسیجی و مدیریت جهادی، ضمن تغییر مأموریت، اصلاح ساختار، ایجاد سازوكار لازم برای حركت در پارادایم جدید، همپای حفظ و گسترش فعالیت‌های جاری، كاری سخت و طاقت‌فرسا بود؛ اما با توجه به روحیه انقلابی مجموعه مدیران، فرماندهان، كاركنان ستادی و اعضای بسیج، آنچه به ثمر نشست فراتر از پیش‌بینی‌ها و طراحی‌های اولیه بود.

ارتقاء و تثبیت سازمان كار، ساختار اداری، جذب، سازمان‌دهی اعضاء قبلی و رشد ۶۰ درصدی جذب، ورود تخصصی به حوزه‌های تولیدی اعم از رادیویی، تلویزیونی، سایبری، موسیقی و سرود، راه‌اندازی قرارگاه‌های رسانه‌ای راهیان نور، مقابله با تهدیدات نرم، رزمی عملیاتی، راه‌اندازی المپیاد ورزشی، كتابخانه و آرشیو تخصصی، ایجاد مدیریت‌های جدید فرهنگی، اردویی، ورزشی، مقاومت مردمی و آموزش نظامی (عملیات)، اطلاعات و برنامه‌ریزی، بازرسی و ارزشیابی، گردان‌های تخصصی سایبری، تولیدات رادیویی و مقابله با تهدید نرم، بخشی از این توفیقات است.

بسیج صداوسیما امروزه با برخورداری از ۱۶ هزار نفر عضو، ۱۰۰۰ سرحلقه آموزشی و برنامه‌ریزی و شكل‌گیری حلقه‌های صالحین و از بعد تولید برنامه: ۳۰ سریال (الف) در دست تولید، ۲۳ تله‌فیلم، دو مجموعه بلند انیمیشن به‌عنوان بلندترین انیمیشن جمهوری اسلامی ایران، ۹ مستند بین‌المللی، ۳۴ مستند داخلی، ۵۰ قطعه موسیقی و كلیپ و بیش از ۱۰۰۰ برنامه نمایشی رادیویی در قالب سازمان دوم رسانه‌ای گام‌های مثبت و مؤثری را برداشته است.

کد خبر 2518509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha