۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

رئیس دانشگاه علم و صنعت:

پذيرفتن اختلاف نظرها اولين قدم در راستای همدلی و همزبانی است

پذيرفتن اختلاف نظرها اولين قدم در راستای همدلی و همزبانی است

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: پذيرفتن اختلاف نظرها، اولين قدم در راستای همدلی و همزبانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد علی برخورداری در مراسم ديد و بازديد نوروزی دانشگاهيان علم و صنعت با اشاره به نامگذاری سال۱۳۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زباني» گفت: امسال، نامگذاری آن به نام سال همدلی و همزبانی است ، می توانيم همدلی و همزبانی را از دانشگاه خود و در مجموعه خودمان شروع کنيم. اولين قدم اين است که اختلاف نظر و تفاوت سليقه ها را بپذيريم و قبول کنيم.

وی ادامه داد: طبيعی است که هر يک از ما در مسايل سياسی، فرهنگی، اخلاقی، تفسيرهای مذهبی و حتی مسايل علمی اختلاف سليقه و عقيده داريم. بپذيريم که اختلاف نظر و يا حتی تضاد با همکار و دوست، نبايد منجر به تکدر و موجب کدورت خاطر باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصريح کرد: اختلافات به جای خود محترم است ولی از ياد نبريم که در عين اختلاف سليقه و عقيده، دوست و همکار و برادر دينی هم هستيم و بايد يکديگر را دوست داشته، محترم بداريم. اين همان چيزی است که مقام معظم رهبری از ما خواسته اند و خواسته بسيار نيکويی است چرا که کار کردن در فضای صميمانه و دوستی، بسيار لذت بخش تر و کارآمدتر است و به ياری خداوند، موجبات ارتقای دانشگاه و کشور را رقم خواهد زد.

کد خبر 2527418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha