۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

«پنج روایت عاشقانه زنانه» خوانش می‌شود/ شرح حال زنان شکست‌خورده

«پنج روایت عاشقانه زنانه» خوانش می‌شود/ شرح حال زنان شکست‌خورده

نمایشنامه خوانی «پنج روایت عاشقانه زنانه» به کارگردانی نازیار عمرانی و حضور هنرمندانی چون بهنوش بختیاری، الهام پاوه نژاد، نیکی مظفری، شبنم مقدمی و ... در فرهنگسرای ابن سینا خوانش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشنامه «پنج روایت عاشقانه زنانه» نوشته و کارگردانی نازیار عمرانی به نفع خیریه یاران برکت مهر خوانش می شود. این نمایشنامه خوانی شنبه ۲۲ فروردین ماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

«پنج روایت عاشقانه زنانه» روایت شرح حال زنانی است که در اجتماع ما به دلیل تقدیر، شرایط نامساعد اجتماعی، مالی و عشق های اشتباه مسیر سرنوشتشان به گونه ای تغییر پیدا کرده و زندگی شان تحت تاثیر این شرایط  قرار گرفته است. هیچ یک از زنان این روایت نامی ندارند و می توانند هر یک از زنان پیرامون ما باشند.

بازیگران این نمایشنامه خوانی  به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بهنوش بختیاری، الهام پاوه نژاد، پریسا قهرمانی، نیکی مظفری، شبنم مقدمی، نیکی نصیریان.

مدت زمان این نمایشنامه خوانی ۵۰ دقیقه است که ساعت ۱۹ شنبه ۲۲ فروردین ماه برپا خواهد شد. فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی،نبشِ شهر کتاب واقع شده است.

کد خبر 2527745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha