۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴

برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در آذربایجان شرقی اعلام شد

برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در آذربایجان شرقی اعلام شد

تبریز - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی زاده یکشنبه در اولین جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۴ خرداد و بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و پنجاه و دومین بزرگداشت یوم ا ... ۱۵ خرداد گفت: ستاد شهرستانی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد تشکیل شده و انتظار اریم ۱۵ کمیته برای این مراسم ویژه فعال شوند.

وی در ادامه افزود: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد مراسم ویژه ای در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و با توجه به نامگذاری سال به نام همزبانی دولت و ملت برنامه های ویژه در شهرستانها برگزار می شود و سخنرانان از بحث های جناحی پرهیز کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: برگزاری همایش های تبیین روحانیون و تشکل های دینی و مسابقات علمی و قرآنی، فرهنگی و هنری از اهم برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد به شمار می رود.

گفتنی است در پایان این مراسم از نهادها و دستگاه های فعال در مراسم ایام ا ... مبارک دهه فجر ۹۳ نیز تقدیر شد که از خبرگزاری مهر سرپرستی آذربایجان شرقی نیز از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در بخش رسانه ها و خبرگزاری های برتر تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 2537533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha