۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۴

امینی:

دانشگاه ها نباید به باشگاه احزاب و گروه های سیاسی تبدیل شوند

دانشگاه ها نباید به باشگاه احزاب و گروه های سیاسی تبدیل شوند

سراب - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی نباید به باشگاه احزاب و گروه های سیاسی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، داود امینی پنجشنبه در آئین تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی سراب با ارایه گزارشی از سیمای آموزشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی سراب اظهار داشت: با پیگیری ها و تلاش های مستمر صورت گرفته، رشته های جدیدی در مقاطع مختلف در این دانشگاه ایجاد شده است.

وی با تاکید بر بکارگیری توانمندی ها و پتانسیل های موجود در منطقه سراب تصریح کرد: دانشگاه ها نباید به باشگاه احزاب و گروه های سیاسی تبدیل شوند و تولید علم و دانش و فعالیت های آموزشی مهمترین وظیفه ذاتی دانشگاه هاست که باید مورد توجه و اولویت نخست این مراکر علمی و آموزشی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در ادامه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی با دولت اشاره کرد و گفت: مهمترین خواسته مردم در اقبال نشان دادن به شعار اعتدال دولت یازدهم، به مفهوم نفی تندروی های دوران اصلاحات و نیز برخی تجددگرایی های دولت قبل بود و در شرایط فعلی نیز همدلی و همزبانی مردم و دولت به مفهوم عام آن یعنی کلیه اجزای حاکمیت موجب ثبات و تعالی کشور می شود.

کد خبر 2571949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha