۲۹ آذر ۱۳۸۴، ۸:۲۴

بعدازظهر امروز؛

همايش " بررسي جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام" برگزار مي شود

همايش " بررسي جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام" با هدف بررسي نقش زنان در ارتقاء جوامع اسلامي از سوي مؤسسه تحقيقات و توسعه علوم انساني، بعد از ظهر امروز در محل اين مؤسسه برگزار مي شود .

به گزارش خبرنگار گروه دين و انديشه "مهر" اين همايش بعد از ظهر امروز سه شنبه 29 آذر ماه از ساعت 13 تا 18 با سخنراني كارشناسان متعدد و همچنين بحث و گفتگو در زمينه موضوع همايش برگزار خواهد شد .

مقدمه اي بر رويكردهاي موجود در جهان اسلام در نظريه پردازي در مورد زنان، بررسي جريان شناسي فكري زنان در جهان اسلام در دوره معاصر و جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام در صد سال اخير از جمله موضوعات سخنراني اين همايش اعلام شده است .

بررسي آراء روشنفكري ديني درباره جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام، بررسي جامعه شناسي جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام و همچنين بررسي جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام از منظر جامعه شناختي، از ديگر مباحث اين همايش خواهد بود .

همايش " بررسي جريانهاي فكري زنان در جهان اسلام" از ساعت 13 امروز در محل مؤسسه تحقيقات و توسعه علوم انساني واقع در بزرگراه آفريقا بعد از پل ميرداماد، كوچه قباديان، آغاز خواهد شد .

کد خبر 267739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha