۲۹ آذر ۱۳۸۴، ۹:۴۵

استاندار استان مركزي در جمع مردم ميلاجرد:

ماندن در گرو كار كردن براي مردم است و گرنه بايد رفت

سهرابي استاندار مركزي تلاش دولت را عمل به عهد و تحقق شعارها و اهداف خود مبني بر خدمت رساني و توسعه عدالت در كشور دانست و گفت: ماندن در گروي كار كردن براي مردم است وگرنه بايد رفت.

به گزارش خبرنگار "مهر" در اراك، سهرابي  كه در جمع مردم ميلاجرد در مسجد امير المومنين اين شهر سخن مي گفت، حاميان دولت را مردم محروم و عدالت خواهان عنوان كرد و افزود: مردم به اميد عدالت به احمدي نژاد راي دادند و رييس جمهور همه همت خود را به اين كار اختصاص داده است.

سهرابي كه مديران استان و معاونان استانداري او را همراهي مي كردند، اظهارداشت : عدالت چيز جديدي  نبود كه رييس جمهور به عنوان اولين هدف فرياد زد اما چيزي بود كه مدتها به آن بي توجهي مي شد .

وي عدم تخصيص هاي عادلانه در مناطق مختلف را باعث توسعه ناقص در مناطق مختلف كشور دانست و گفت: كارهاي زياد و مفيدي انجام شده اما نياز به تلاش جدي و بي منت است.

استاندار مركزي رفع مشكلات ميلاجرد را نيازمند همكاري مردم جوانان با مسوولان استان ومنطقه عنوان كرد و گفت: اولويت اول ميلاجرد توجه به استعدادها به كشاورزي منطقه است كه مي تواند به عنوان ترمز اشتغال عمل كند.

در اين ديدار يكي از اعضاي شوراي شهر ميلاجرد عدم حضور نماينده ولي فقيه در اين شهر، مشكلات مخابراتي ، آب شرب، بهداشت ودر مان ، لزوم توسعه مركز مخابرات، ايجاد كلانتري براي حفظ امنيت منطقه، جاده سازي ، مشكلات آموزشي و عدم خدمات دهي برخي ادارات در ميلاجرد را از جمله مشكلات اين منطقه عنوان كرد و خواستار مساعدت استاندار شد.

کد خبر 267917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha