۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۵

استاندار :

با همدلی و همزبانی، پیروزی هایی همانند آزادی خرمشهر تکرارشدنی است

با همدلی و همزبانی، پیروزی هایی همانند آزادی خرمشهر تکرارشدنی است

رشت- استاندار گیلان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آزادی خرمشهر به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: با همدلی و همزبانی، پیروزی هايی همانند آزادی خرمشهر در سایر حوزه ها نیز تکرار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آزادی خرمشهر به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی گروهک‌ ها و عده‌ای از وابستگان و شیاطین در نقاط مختلف کشور شیطنت‌هایی را آغاز کردند و سپاه در کنار دیگر نیروهای نظامی و مردمی برای حراست از انقلاب اسلامی در داخل کشور وارد عرصه شد.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جنگ تحمیلی توسط بعثی‌ ها آغاز شد و حضور سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح با حرکت بسیج مردمی، روح تازه‌ ای در جبهه‌ های نبرد ایجاد کرد و این حضور مقتدرانه موجب آزادسازی خرمشهر شد.

نجفی افزود: زیبایی فعالیت‌ های سپاه در این است که خارج از هر گونه اندیشه خاص و جناحی در حفظ انقلاب تحت فرماندهی معظم کل قوا اقدام کند.

رئیس شورای تأمین استان بر ضرورت تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تأکید کرد و افزود: با همدلی و همزبانی میان دولت و ملت قطعاً پیروزی ما در خرمشهر تکرار خواهد شد.

وی سفر رئیس جمهور به استان گیلان در آغاز سال را نویدی از همدلی و همزبانی دانست و گفت: با حضور دلسوزان نظام اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) نوید ویژه‌ای در پیشبرد اهداف نظام و دولت خواهد بود.

نجفی به حضور سرافراز فرزندان ملت در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: همدلی و همزبانی موجود در نیروهای قوای سه گانه منجر به حضور مقتدرانه و سرافرازانه فرزندان این ملت در مذاکرات هسته ای شده است.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه قدس استان با بیان اینکه روز سوم خرداد یادآور رشادت های شهدای میهن اسلامی است، گفت : یاد امام شهدا همیشه در جلوی چشمان ماست و امیدواریم تحت هدایت رهبری بتوانیم از همه بحران ها عبور کرده و گامی به جلو برداریم.

سردار محمد عبداله پور با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمود :"خرمشهر را خدا آزاد کرد" افزود: از این جمله می توان درس های بزرگی گرفت و با حضور در مسیر تقوا، دست یابی به عرصه های مختلف سهل و آسان خواهد شد و علامتش اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

در مراسم مذکور از کتاب‌های «خاطرات خوبان»، «کلیم عشق»، «گل‌واژه‌های سرخ عشق» و «روح شبنم» در حوزه ادبیات دفاع مقدس از انتشارات ستاد کنگره شهدای گیلان رونمایی شد و با اهداء لوح از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 2759224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha