۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲

نجفی تاکید کرد:

آموزش مهارت و تفریحات سالم سبب غنی سازی اوقات فراغت می شود

آموزش مهارت و تفریحات سالم سبب غنی سازی اوقات فراغت می شود

رشت- استاندار گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد و گفت: آموزش مهارت و فراهم کردن تفریحات سالم، سبب غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی در نشست شورای آموزش و پرورش که صبح دوشنبه برگزار شد بر ضرورت هدایت فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تأکید کرد و اظهار داشت: باید با ارائه آموزش های لازم و غنی سازی فرهنگی به نقطه‌ ای دست یابیم که دانش آموزان در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

وی به فرارسیدن تعطيلات تابستانی اشاره كرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی مناسب و فراهم كردن تفریحات سالم برای دانش آموزان علاوه بر رشد معنوی، سبب غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می شود.  

نجفی بر ضرورت نقش آفرینی شهرداری ها و سازمان های مردم نهاد در مباحث آموزش و پرورش تأکید کرد و ادامه داد: توسعه آموزش و پرورش در هر کشوری بدون حضور فعال شهرداری ها و سازمان های مردم نهاد امکان پذیر نیست.

استاندار حل مشکل اشتغال را از جمله عوامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و بر برگزاری دوره های آموزش مهارت برای دانش آموزان تاکید کرد.

وی به لزوم حمایت از نهضت سواد آموزی نیز تأکید کرد و گفت: بی سوادی با وجود فرهنگ غنی گیلان، زیبنده استان نیست.  

نجفی ادامه داد: در دنیای امروز بسیاری از فعالیت های روزمره به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و اگر فردی از نعمت سواد بی بهره باشد از حقوق شهروندی خود بی نصیب خواهد ماند.

استاندار همکاری و حمايت همه دستگاه ها از آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش گیلان اقدامات موثری در باره حقوق شهروندی انجام داده است.

در پایان نشست شورای آموزش و پرورش با اهداء لوحی از سوی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از استاندار گیلان به دلیل خدمات و حمایت های ویژه از بخش سوادآموزی قدردانی شد.

 

کد خبر 2766161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha