۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸

سری پنجم «هوملند» جلوی دوربین می‌رود

سری پنجم «هوملند» جلوی دوربین می‌رود

فیلمبرداری فصل پنجم «هوملند» یا «سرزمین مادری» این هفته در برلین شروع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، این فصل با سرمایه‌گذاری مشترک آلمان ساخته می شود و جرمن فیلم و تی وی مدینبورد آلمان با شمارکت ۱.۱ میلیون دلاری، در این پروژه مشارکت دارند. این فصل ۱۲ قسمتی است و از پاییز در شبکه شوتایم پخش می‌شود.

این سریال که از محصولات کمپانی فاکس قرن بیست و یکم است، با اقتباس از سریالی به نام «زندانیان جنگ» شکل گرفته است. گانزا، گوردون و راف تهیه کنندگان ویژه این فصل هم هستند.

در این فصل بار دیگر کلر دنیس در نقش کی متیسون مامور بی‌پروای سازمان سیا ماموریت‌هایش را پی می‌گیرد و میراندا اوتو، سباستین کخ، سارا سوکولوویچ و آلکساندر فلینگ به گروه بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

داستان این فصل دو سال بعد از ماموریت نافرجام کری به عنوان رییس ایستگاه اسلام‌آباد شروع می‌شود. در فصل جدید کری از سیا جدا شده و برای یک شرکت امنیتی خصوصی در آلمان کار می‌کند اما به نظر می‌رسد او نمی‌تواند از گذشته‌اش فرار کند. میراندا اوتو که نقش رییس برلینی او آلیسون کار را بازی می‌کند، اکنون به طور مستقیم با سال برنسون با بازی مندی پتینکین کار می‌کند که مربی پیشین کری در سیا بود.

در این فصل کوخ در نقش اوتو دورینگ یک نیکوکار آلمانی ظاهر می‌شود که بنیادی برای کارهایش دارد و رییس کری است. سوکولوویچ در نقش لورا ساتون بازی می‌کند که یک روزنامه‌نگار آمریکایی است که با کری همکاری می‌کند. فلینگ نیز در نقش یوناس هپیچ بازی می‌کند که مشاور حقوقی بنیاد دورینگ است.   

شوتایم تایید کرد که روپرت فرند که نقش شخصیتی به نام پیتر کویین را بازی کرده بود که آخرین بار در یک ماموریت انتحاری دیده شد، در این فصل باز می‌گردد.

فصل چهارم سریال «هوملند» که مناطق آفریقای جنوبی را برای نشان دادن کشور پاکستان مورد استفاده قرار داده بود، پاییز پیش به نمایش درآمد. در فصل پیش نازنین بنیادی در نقش فرح شیرازی تحلیل‌گر مسلمان سیا بازی کرده بود که از یکی از بستگانش در تهران کمک می‌خواست تا به کری کمک کند تا یک ماموریت مخفی انجام شود.

مجموعه «هوملند» هم جایزه امی و هم گلدن گلوب را در کارنامه دارد.

کد خبر 2766867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha