۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹

نجفی اعلام کرد:

۴ جایگاه جدید عرضه C.N.G در گیلان احداث می شود

۴ جایگاه جدید عرضه C.N.G در گیلان احداث می شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به حمایت از توسعه جایگاه های عرضه C.N.G در استان اعلام کرد:در راستای توسعه استفاده از سوخت گاز طبیعی، ۴ جایگاه جدید عرضه C.N.G در گیلان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر طرح C.N.G شركت ملی پخش فرآورده های نفتی كشور و رئيس هيت مديره انجمن C.N.G کشور، با اشاره به استقبال مردم از مصرف سوخت گاز طبيعی در استان اظهار کرد: با تك نرخی شدن قيمت بنزين، تقاضای مصرف C.N.G در استان از ۷۰۰ هزار متر مكعب در روز به ۸۵۰ هزار متر مكعب افزایش یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه استفاده ازسوخت گاز طبيعی در راستای حفاظت از محيط زيست و ايجاد هوای پاك، افزود: خوشبختانه نسبت سرانه خودرو به تعداد جايگاه های عرضه سوخت گاز طبيعی در استان در حد مطلوب بوده و از جایگاه مناسبی در این زمینه برخوردار است.

امیر وکیل زاده مدیر طرح C.N.G شركت ملی پخش فرآورده های نفتی كشور نيز در اين ديدار با بيان اينكه از ابتدای بهره گيری از این سوخت در كشور تاكنون ۳۵ ميليارد متر مكعب سوخت گاز طبيعی معادل ۳۵ ميليارد ليتر بنزين در كشور مصرف شده است، گفت: روزانه ۲۰ ميليون متر مكعب سوخت C.N.G در كشور مصرف می شود كه در صورت وجود متقاضی اين رقم را می توان به ۲ برابر افزايش داد.

رئيس هيت مديره انجمن C.N.G کشور نیز در این ديدار با اشاره به همدلی و همزبانی خوب ايجاد شده در استان اظهار کرد: با تعامل مثبت و هم انديشی با سازمانهای دولتی توانسته ايم همگامی خوبی را در بخش توسعه مصرف گاز طبیعی در استان ها شاهد باشیم.

کد خبر 2774421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha