۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

آماده باش «آشوبا» به سیریک/ شناورها به محلی امن می روند

آماده باش «آشوبا» به سیریک/ شناورها به محلی امن می روند

سیریک - دبیر ستاد بحران شهرستان سیریک با اشاره به وقوع توفان آشوبا گفت: توفانی تحت عنوان آشوبا از طرف دریای عمان در حال حرکت است که سیریک هم تحت تاثیرات این توفان قرار می گیرد.

علم عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وقوع طوفان آشوبا در شرق استان بیان داشت: با توجه به حرکت توفان حاره ای آشوبا از سمت دریای عمان و سواحل جنوبی هرمزگان ستاد بحران و دستگاههای عضو این ستاد برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

عباسی عنوان کرد: بر اساس داده های هواشناسی بیشترین تاثیرات این سامانه در عمان خواهد بود اما احتمال تاثیرات زبانه های آن در برخی از شهرها هست که باید نیروی امدادی و دستگاهای متولی آماده باش باشند.

وی اضافه کرد: این پدیده افت شدید فشار هوا، افزایش ابر و بارش رگباری باران، رعد و برق به همراه وزش بادهای شدید و وقوع پدیده گرد و خاک به همراه خواهد داشت.

عباسی با توجه به در پیش رو بودن امتحانات کنکور سراسری در این دو روز به دانش آموزانی که در روستاها هستند تاکید کرد که در طول این ۲ روز به شهر و محل امتحانات نزدیک باشند تا اگر این حادثه رخ داد دانش آموزان از امتحان کنکور خود باز نمانند.

وی با تاکیدی دوباره خاطر نشان کرد: به عموم مردم اطلاع رسانی شده که از دریا فاصله بگیرند و کسانی که شناور دارند شناورهای خود را به محلی امن ببرند تا دچار حادثه نشوند.

وی گفت: باید از هرگونه شایعه پراکنی و ترس و ایجاد دلهره در بین مردم خودداری شود.

کد خبر 2774998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha