۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

شوک بزرگ مسابقات انتخابی كشتی؛

حميد سوريان از حضور در مسابقات انصراف داد!

حميد سوريان از حضور در مسابقات انصراف داد!

در حاليكه حميد سوريان در مراسم وزن‌كشی مسابقات انتخابی تيم ملی كشتی فرنگی حاضر شد و روی باسكول رفت، ظهر امروز در واپسين لحظات به روی تشك نرفت و از اين پيكارها انصراف داد!

به گزارش خبرنگار مهر،‌ طیروزهاي گذشته اخبار ضد و نقيضی از عدم حضور برخی نامداران كشتی فرنگی در رقابتهای انتخابی در محافل كشتی مطرح شد كه بسياری از گوش شكسته‌ها نسبت به اين موضوع به غايبان احتمالی هشدار داده بودند.

در اين راستا امروز بعد از پايان دور نخست رقابت‌های انتخابی كشتی فرنگی همه در انتظار مبارزه حميد سوريان و عبالحميد پاپی بودند كه سوريان بدون دليل خاصي به يكباره سالن مسابقات را ترک كرد.

گفته می‌شود حميد سوريان بعد از مراسم وزن كشی شب گذشته هيچ اظهار نظری در خصوص انصراف از رقابتهای انتخابی مطرح نكرده و حتی امروز پيش از روی تشک رفتن در حال گرم كردن در سالن بوده كه به يكباره در بهت و حيرت تماشاگران و مسئولان فدراسيون كشتی از سالن مسابقات خارج شد.

مطمئنا عدم حضورسوريان در رقابت‌هاي انتخابي بسياری از معادلات فدراسيون كشتی و شورای فني تيم‌های ملی كشتی فرنگی را برهم خواهد زد وبايد فعلا منتظر ماند و ديد كه متوليان امر چه تصميمی برای تركيب تيم اعزامی به رقابت‌های جهانی خواهند گرفت.

کد خبر 2776422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha