۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴

در نامه ای به وزارت علوم؛

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای خواستار تغییر نام آموزشکده ها شد

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای خواستار تغییر نام آموزشکده ها شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار تغییر نام آموزشکده های این دانشگاه به دانشکده شد.

دکتر مسعود شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساختار دانشگاه فنی و حرفه ای هنوز آموزش و پرورشی است درحالی که آموزشکده در وزات علوم معنایی ندارد و دانشگاه فنی و حرفه ای دارای آموزشکده است.

وی ادامه داد: زمانی که در دانشگاه علمی کاربردی مشغول فعالیت بودم بحث مهارتکده به جای آموزشکده عنوان شد اما در دانشگاه مهارتکده نیز معنایی ندارد، ما در دانشگاه، پژوهشکده و دانشکده داریم برهمین اساس نامه ای به  وزارت علوم ارسال کرده و خواستار تغییر نام آموزشکده ها به دانشکده شده ایم.

وی در خصوص تغییر در معاونت های دانشگاه فنی و حرفه ای نیز گفت: معتقدم باید ساختار دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به اهداف و مأموریتهایی که داد تغییر کند.

شفیعی افزود: ممکن است معاونت دانشجویی و فرهنگی مانند برخی از دانشگاه ها یکی شود و با توجه به اینکه ما در عصر نوآوری و کار آفرینی فعالیت می کنیم معاونت جدیدی  در این زمینه داشه باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: با توجه به ۱۷۳ مرکزی که دانشگاه فنی و حرفه ای دارد ممکن است نیاز باشد یک معاونت هماهنگی نیز ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ۹ مدیرکل زیرنظر ریاست فعالیت می کنند که باید محدود شوند تا ما بتوانم به کارهای دیگر نیز رسیدگی کنیم، افزود: همچنین ممکن است حوزه it  به معاونت تبدیل شود که برای همه موارد مذکور درحال برنامه ریزی هستیم.

کد خبر 2784644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha