۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲

شانس مجدد یا عدم اعزام به رقابتهای جهانی؛

سرنوشت سوریان در دست شورای فنی کشتی فرنگی

سرنوشت سوریان در دست شورای فنی کشتی فرنگی

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام کرد هر تصمیمی در خصوص حمید سوریان باید در این شورا مطرح و نهایی شود.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فعلا هیچ جلسه‌ای برای تعیین تکلیف حمید سوریان در نشست شورای فنی برگزار نشده، افزود: تاکنون هیچ بحثی در این خصوص مطرح نشده و مطمئنا اگر تصمیمی هم اتخاذ شود هیچ مرجعی به جز شورای فنی، اختیارات این کار را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که شانس حضور سوریان در رقابتهای انتخابی ۲۰۱۵ آمریکا چقدر است؟، تاکید کرد: سوریان بعد از رقابتهای انتخابی بدون هیچ چون و چرایی، دعوت کادر فنی را اجابت کرد و به اردو آمد و اتفاقا تمرینات منسجم و خوبی را هم دنبال می‌کند. مطمئنا این مساله می‌تواند در تصمیمات احتمالی در خصوص وی تاثیرگذار باشد، اما فعلا برای هر تصمیم و اعلام نظری زود است و باید شورای فنی با صلاحدید اعضا در این خصوص تشکیل جلسه دهد و تصمیم گیری کند.

پیشکسوت کشتی به وضعیت کنونی مدعیان وزن ۵۹ کیلوگرم تیم ملی هم واکنش نشان داد و تاحکید کرد: مطمئنا فاصله حمید سوریان به نفرات بعدی خود بسیار زیاد است. ضمن اینکه او مرد باتجربه و هفت مداله جهان و المپیک محسوب می‌شود و نمی‌توان فضای احساسی و روحی او را با کشتی گیران معمولی یکسان دانست.

وی اضافه کرد: همانطور که می‌دانید او به مشهد آمد و حتی وزن کم کرد و در وزن کشی حاضر شد. فردای آن روز هم تا کنار تشک مسابقه حضور یافت و خود را گرم کرد اما بنا به دلایلی که خودش می‌داند نتوانست وارد میدان شود.

ملاقاسمی با اشاره به اینکه باید بزودی تصمیمی فوری و منطقی در این خصوص اتخاذ شود، گفت: با توجه به اینکه خود سوریان هم برای کمک به تیم ملی اظهار علاقه می‌کند و تمرینات جدی و سنگینی را آغاز کرده باید در این خصوص تشکیل جلسه داد و با توجه به آینده این قهرمان، یک تصمیم منطقی برای او گرفت.

کد خبر 2789100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha