۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲

اخبار نیروی انتظامی ایلام:

چک های ۲۰ ميليارد ريالی به صاحبش بازگردانده شد

چک های ۲۰ ميليارد ريالی به صاحبش بازگردانده شد

ایلام - مامور پليس راه ايلام دو فقره چک گمشده به مبلغ ۲۰ ميليارد ریال را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، میثم حسینی مامور وظیفه شناس پلیس راه ایلام هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی دو فقره چک را به همراه مقداری وجه نقد پیدا کرد.

این مامور با تلاش و بررسی مدارک همراه چک های گمشده، صاحب اموال را پیدا کرد و آن ها را به صاحبش بازگرداند.

تشدید اقدامات پلیس آبدانان در ماه رمضان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در استان ایلام با تاکید بر استمرار طرح امنیت اخلاقی در سطح شهرستان گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در ماه مبارک رمضان تشدید شده است.

سرهنگ علی مهری اظهار کرد: پلیس در ایام و شب های ماه مبارک رمضان نظارت خود را بر اماکن عمومی افزایش داده و با افزایش گشت های نظارتی و تشکیل تیم های مشترک، نظارت بر اصناف تشدید شده است.

وی تصریح کرد: با هرگونه مزاحمت برای خانواده ها به شدت برخورد می شود و پلیس اجازه نمی دهد عده ای با انجام حرکات نامتعارف آرامش جامعه را بر هم بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد ولی در ماه رمضان با شدت بیشتری اجرا می شود.

توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس با استفاده از ظرفیت رسانه ها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به تدابیر و سیاست های ابلاغی هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی به دنبال توسعه رویکرد جامعه محوری خود با استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی است.

سرهنگ محمد کریمی تصریح کرد: امروزه بیشتر جرایم از فضای فیزیکی به فضای مجازی تغییر پیدا کرده است که این موضوع کار و تلاش مضاعف را در حوزه فضای سایبری می طلبد.

وی پیشگیری از وقوع جرم در این فضاها را در گرو آگاه سازی عمومی دانست و گفت: رسانه های جمعی می توانند در این زمینه در انتقال پیام پلیس تأثیر گذار باشند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام، اقناع افکار عمومی را از دیگر تدابیر ابلاغی برای هفته ناجا عنوان کرد و گفت: رسانه ها در این راستا نیز می توانند نقش پل ارتباطی پلیس و مردم را به خوبی ایفا کنند.

کد خبر 2789318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha