۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:

عامل اختلاس ۲۴ میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد

عامل اختلاس ۲۴ میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد

قزوین- رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری فردی که با اختلاس ۲۴ میلیارد ریالی از یک شرکت بیمه متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، علی‌حسین حسینی‌نژاد در این باره اظهارداشت: به دنبال شکایت یکی از شرکت‌های بیمه درباره مغایرت اسناد و مدارک مالی این شرکت با موجودی مالی آن، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و افراد مرتبط دستگیر شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران پلیس آگاهی استان قزوین مشخص شد که متهم ردیف نخست پس از جابه‌جایی مبالغ مالی زیادی به چند حساب بانکی به یکی از کشورهای همسایه متواری شده است که پرونده تکمیل شد و به دستگاه قضایی ارسال و قرار مجرمیت و سه سال حبس تعزیری برای وی صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: این مأموران با اخذ حکم جلب متهم از سوی مراجع قضایی، پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و مراقبت‌های پلیسی در استان‌های مختلف به موعد حضور وی در استان قزوین پی بردند.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قزوین به محض حضور متهم در قزوین در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و روانه زندان کردند.

این مسئول با اشاره به مبلغ اختلاس شده خاطرنشان کرد: مبلغ اختلاس از این شرکت بیمه ۲۴ میلیارد و ۳۷۴ میلیون و ۱۹۳ هزار ریال است.

کد خبر 2789480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha