۲ بهمن ۱۳۸۴، ۱۵:۱۸

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه تهران :

همگرايي بخش هاي مختلف فرهنگي شتاب توسعه را افزايش مي دهد

در مسائل فرهنگي، ادغام بعضي قسمت ها يا همگرايي آنها مي تواند شتاب بيشتري به توسعه فرهنگي ببخشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي مهر ، دكتر " مهدي قمصري" صبح امروز در جلسه توديع و معارفه معاون دانشجويي دانشگاه تهران مسائل اين حوزه را در سه دسته طبقه بندي كرد و اظهار داشت: حوزه معاونت دانشجويي و فرهنگي شامل مسائل فرهنگي، اخلاقي و رفاهي است.

وي افزود: نگرش به مسائل فرهنگي بايد به صورتي باشد كه سهم مهمي در تامين سلامت روح و جسم جوانان دانشجو ايفا كند. بويژه اخلاق حرفه اي دانشجويان كه شامل تنظيم روابط دانشجو با دانشجو، دانشجو با استاد و دانشجو با كارمندان است بايد مد نظر قرار گيرد.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه تهران به نهادينه شدن كرامت و عزت نفس در دانشجويان تاكيد كرد و اظهار داشت: شئونات دانشگاهي در جوامع مختلف از مسائل جاري كاملا متفاوت است و كرامت انساني و عزت نفس بايد در بين دانشجويان نهادينه شود.

وي به بخشي از برنامه هاي خود اشاره كرد و بيان داشت: برنامه ها منطبق بر راه قبل با شتاب بخشيدن به بخشي از فعاليت هاي با ادغام و همگرايي واحدها و پتانسيل ها موجود است.

دكتر مهدي قمصري به حفظ استقلال تشكل ها اهتمام ويژه نشان داد و تصريح كرد: دانشگاه به عنوان محيطي كه در آن عقايد و آرا به تضارب گذاشته مي شوند. با حمايت تشكل هاي دانشجويي و در عين حال حفظ استقلال آنها مي توان به بالندگي دست يافت.

مراسم معارفه و توديع معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه تهران با حضور آيت الله "عميد زنجاني" صبح امروز در اين دانشگاه برگزار شد. 

در اين مراسم دكتر "اميد" به عنوان معاون امور اداري مالي جايگزين دكتر قندي شد. همچنين دكتر "قمصري" به عنوان معاون دانشجويي و فرهنگي جايگزين دكتر "اميد" شد.

کد خبر 280824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha