۹ بهمن ۱۳۸۴، ۱۴:۲۶

وزارت بازرگاني نقشي در تاخير انتخابات اتحاديه ناشران ندارد

محمود رضا آرام - رئيس انجمن نظارت بر انتخابات وابسته به وزارت بازرگاني ، گفت : تاخير در برگزاري انتخابات اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران مربوط به وزارت بازرگاني نيست ، ما منتظر تشكيل كميته تطبيق هستيم .

به گزارش خبرنگار كتاب مهر ، يك مقام مسئول در وزارت بازرگاني ، با اشاره به تاخير طولاني مدت در برگزاري انتخابات هيات مديره اتحاديه ناشران اعلام كرد اين مساله به هيچ وجه متوجه اين وزارتخانه نيست و ما منتظر تشكيل كمتيه تطبيق هستيم .

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بر اساس رايزني هاي صورت گرفته قرار است صلاحيت " علي باقري قمي " تاييد شود ؟ ، گفت : نمي توان به صراحت در اين خصوص اظهار نظر كرد بايد تا زمان اعلام نظر كميته تطبيق منتظر باشيم .

" علي باقري قمي " از اعضاي هيات مديره كنوني اتحاديه ناشران به دليل وجود برخي مشكلات در پرونده ارسالي به مجمع امورصنفي از جهت ادامه فعاليت در حوزه نشر ، از ليست اوليه فهرست كانديداهاي تاييد صلاحيت شده حذف شده بود .

به گزارش مهر ، آرام با اعلام اين مطلب كه هنوز هيچ اسامي اعلام نشده است افزود : هنوز به طور دقيق نمي توان در مورد اسامي افراد تاييد و يا رد صلاحيت شده اظهار نشر كرد و هيچ اسمي به ما اعلام نشده و به درستي نمي توان در مورد برخي از اسامي اظهار نظر كرد .

کد خبر 283875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha