۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹

مدیر کل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد:

استقرار ۱۲۵۰ پایگاه حامی یابی در کرمانشاه طی هفته اکرام ایتام

استقرار ۱۲۵۰ پایگاه حامی یابی در کرمانشاه طی هفته اکرام ایتام

کرمانشاه- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از استقرار هزار و ۲۵۰ پایگاه حامی یابی در استان طی هفته اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی از استقرار ۱۲۵۰ پایگاه حامی یابی در استان طی هفته اکرام ایتام امسال خبر داد.

وی افزود: پایگاه های حامی یابی در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در مساجد، ادارات، بقاع متبرکه، اصناف، معابر روستاها و شهرستان ها و ... مستقر می شوند.

خدرویسی گفت: پایگاه های مذکور علاوه بر ثبت نام از حامیان ایتام و خانوارهای محسنین به کار جمع آوری کمک های مردمی جهت اطعام نیازمندان نیز مشغول خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته بالغ بر ۲۳۰۰ حامی خیر در راستای حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین استان کرمانشاه جذب شدند پیش بینی کرد: در رمضان امسال تعداد حامیان جدیدی که جذب می شوند به بیش از سه هزار نفر برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه هم اکنون ۵ هزار و ۷۳۸ یتیم و ۱ هزار و ۱۸۱ خانوار محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند تصریح کرد: ۲۲ هزار و ۱۹۴ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین در استان کرمانشاه را برعهده دارند.

کد خبر 2849705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha