۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

اخبار نیروی انتظامی لرستان؛

۹۱ کیلوگرم تریاک در بروجرد کشف شد/ توقیف کالای قاچاق یک میلیاردی

۹۱ کیلوگرم تریاک در بروجرد کشف شد/ توقیف کالای قاچاق یک میلیاردی

خرم آباد - فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۹۱ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ علیرضا دليری در اين باره گفت: در پی اخبار رسيده مبنی بر جابجايی مقاديری مواد مخدر توسط دو قاچاقچی از استان های شرقی كشور به بروجرد با دو دستگاه پژو موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هماهنگی مقام قضايی با کارهای اطلاعاتی و تعقيب و مراقبت و اقدامات فنی دو متهم را با دو دستگاه پژو که قصد انتقال مواد مخدر از محل دپوی آن به داخل شهر را داشتند شناسايی و توقيف كردند.

اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با دستگيری دو سوداگر مرگ در بازرسی از دپو و يكی از خودرو های سوداگران مرگ ۹۱ کيلو و ۴۰۰ گرم ترياک کشف و ضبط شد.

سرهنگ دلیری عنوان كرد: ترياک مكشوفه همراه دو متهم تحويل مراجع قضايی شد.

۵۳۵ فقره انواع سرقت در بروجرد كشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد همچنین از دستگيری ۱۹۰ سارق و کشف ۵۳۵ فقره انواع سرقت در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

سرهنگ دليری گفت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضايت مردم عوامل انتظامی اين شهرستان درسه ماهه نخست سال جاری با رصد دقيق جرائم و همچنين استفاده از گشت های پنهان موفق به شناسايی و دستگيری ۱۹۰ نفر سارق كه در راستای سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل و سرقت های متفرقه فعاليت داشته اند شدند.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجويی های اوليه به ۵۳۵ فقره انواع سرقت شامل ۲۶ دستگاه خودرو، ۲۹ دستگاه موتورسيكلت، ۱۹۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو، ۶۴ فقره منزل، ۲۹ فقره مغازه، ۳۰ فقره اماکن، ۱۷ فقره کيف قاپي و ... اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطر نشان كرد: مالباختگان شناسايی و مقاديری اموال مسروقه از متهمان كشف و ضبط و تحويل مراجع قضايی شدند.

محموله يک ميلياردی انواع البسه خارجی قاچاق در خرم آباد توقيف شد

 فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف شش هزار و ۲۰۰ توب انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين نجفی گفت: در پی اخبار و اطلاعات رسيده مبنی بر حمل البسه خارجی قاچاق توسط متخلفی با یک دستگاه کاميون از استان های جنوبی به خرم آباد عوامل اين شهرستان بلافاصله در محور ورودی خرم آباد مستقر شدند.

وی افزود: ماموران با مشاهده كاميون آن را توقيف كردند و در بازرسی از خودرو مقدار شش هزار و ۲۰۰ توب انواع البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمركی نيز كشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ارزش اين محموله را يک ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال اعلام كرد و گفت: در اين رابطه یک متهم نيز دستگير شده است.

كشف ۷۲ دستگاه ماشين لباس شویی قاچاق در لرستان

رئيس پليس آگاهی لرستان از كشف ۷۲ دستگاه ماشين لباس شويی خارجی قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ قدرت الله دالوند در تشريح اين خبر گفت: در پی اخبار رسيده مبنی بر جابجايی مقاديری كالای قاچاق توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه كاميون از استان های جنوبی به خرم آباد موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران در محور ورودی خرم آباد مستقر شده و با مشاهده كاميون كه از استان های جنوبی به پايتخت بارگيري شده بود توقيف و در بازرسی از آن ۷۲ دستگاه ماشين لباس شويی خارجی قاچاق كشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ارزش محموله مكشوفه را بالغ بر دو  ميليارد ريال اعلام كرد و اظهار داشت: در اين رابطه یک متهم نيز دستگير شده است.

 
کد خبر 2852878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha