۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵

پاک در گفتگو با مهر:

نمایند فوتسال قم با نام آتلیه طهران در لیگ برتر شرکت می‌کند

نمایند فوتسال قم با نام آتلیه طهران در لیگ برتر شرکت می‌کند

قم - سرپرست نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: نماینده لیگ برتری فوتسال قم با نام آتلیه طهران در لیگ برتر شرکت می‌کند.

مهدی پاک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با صلاحدید اداره کل ورزش و جوانان قم و پس از انجام مذاکرات و رایزنی‌های متعدد مقرر شد نماینده قم در لیگ برتر فوتسال با نام آتلیه طهران در لیگ حضور پیدا کند.

وی افزود: نماینده قم در ۲ فصل اخیر با نام ماهان تندیس در لیگ برتر حضور داشت اما ماهان تندیس از تیمداری در فصل جدید انصراف داد و امتیاز این تیم به مالک اصلی آن یعنی اداره کل ورزش و جوانان بازگشت و اداره ورزش و جوانان هم تلاش زیادی برای جذب اسپانسر انجام داد.

سرپرست نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: نماینده قم از این پس با نام آتلیه طهران شناخته می‌شود و رسول قلی زاده به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی و مشخص شده است.

پاک بیان داشت: قلی زاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فوتسال است که در حال حاضر مسئولیت تیم آنا بتن قم در لیگ دسته دوم کشور را هم بر عهده دارد و این تیم یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: فصل گذشته ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس بود و قلی زاده جانشین شریفی در این سمت شده است ضمن این که وی با حضور در هیئت فوتبال استان قم به عنوان مدیر عامل جدید قرارداد بازیکنان تیم را امضا کرد.

سرپرست نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: پس از پیروزی در دیدار دوستانه برابر مقاومت البرز در دیدار دوستانه تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و روز جمعه در نخستین دیدار در فصل جدید لیگ برتر در اصفهان با کاشی نیلو روبرو می‌شویم.

کد خبر 2853317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha