۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۳

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه خبر داد:

پخش ۵ فیلم کوتاه جاذبه های گردشگری کرمانشاه از شبکه سراسری مستند

پخش ۵ فیلم کوتاه جاذبه های گردشگری کرمانشاه از شبکه سراسری مستند

کرمانشاه- رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه ای بین انجمن سینمای جوان کرمانشاه و شبکه مستند سیما برای تولید ۵ فیلم ۱۰ دقیقه ای با موضوع جاذبه های بومی و گردشگری کرمانشاه خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انعقاد تفاهم نامه ای بین انجمن سینمای جوان کرمانشاه و شبکه مستند سیما برای تولید ۵ فیلم ۱۰ دقیقه ای با موضوع جاذبه های بومی و گردشگری کرمانشاه و پخش آن در این شبکه خبرداد.

وی تصریح کرد: در تفاهمنامه ای که بین انجمن سینمای جوان کرمانشاه و شبکه مستند سیما به امضا رسید قرار داد تولید مشارکتی ۵ عنوان فیلم مستند ۱۰ دقیقه ای با موضوع جاذبه های بومی و گردشگری کرمانشاه بسته شد.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه تصریح کرد: مسعود پاریاب، فرهاد آزمون، صادق سامره ای، سامان آریانپور و لطیف فتاحی مستند سازان سینمای جوان کرمانشاه هستند که هر کدام یک عنوان مستند را کارگردانی می کنند.

وی افزود: این تفاهم نامه ۱۵ تیرماه امسال امضا شده و کارگردانان و فیلمسازان جوان باید تا آخر مرداد ماه امسال آثار خود را آماده و  آن را برای پخش به شبکه مستند ارائه کنند.

رضایی، هدف از این اقدام را شناساندن طبیعت منحصر  به فرد و فرهنگ بومی کرمانشاه به هموطنان و همچنین ارائه فرصتی به فیلمسازان جوان کرمانشاهی  برای بروز خلاقیت هایشان عنوان کرد.

کد خبر 2853821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha