۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

در گفتگو با مهر مطرح شد:

وجود بیش از ۱۱ هزار حامی ایتام در شیراز

وجود بیش از ۱۱ هزار حامی ایتام در شیراز

شیراز - مدیر کمیته امداد شیراز گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۹ حامی به شکل دائم سرپرستی سه هزار و ۱۴ یتیم تحت حمایت شیرازی را عهده دار هستند.

مرآت رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این حامیان مشارکت های مادی و معنوی خود را به شکل ماهیانه و در مناسبت های مذهبی به خانواده ها و ایتام تقدیم می کنند.

وی گفت: سرانه پرداختی هر حامی ۴۸۰ هزار ریال و سرانه دریافتی هم یتیم تحت حمایت یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است که اضافه بر مستمری ماهیانه خانواده به حساب فرزند با مدیریت سرپرست خانواده واریز می شود.

مدیر کمیته امداد شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در شیراز طی ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: طرح مفتاح الجنه از جمله طرحهای موفق این نهاد است که طی آن همه ساله در ماه مبارک رمضان مسئولین استانی و شهرستانی کمیته امداد در معیت خیرین و مدیران استانی از خانواده های با نیازهای حاد و فوریتی سرکشی می کنند.

رسولی تاکید کرد: البته این بازدید ها در طول سال نیز بنا به درخواست حامیان و نیکوکاران انجام می شود و توانسته منشا حل بسیاری از مشکلات مددجویان باشد.

وی گفت: یک نفر از حامیان طرح اکرام ایتام در شیراز، با اجرای طرح مفتاح الجنه بیش از ۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به سه نفر از خانواده های نیازمند کمک کرد.

مدیر کمیته امداد شیراز بیان کرد: این حامی با سرکشی از خانواده های سه یتیم تحت حمایت اقدام به اختصاص دو دستگاه کولر، یک دستگاه لباسشویی و ۵۵ میلیون ریال پول نقد کرد.

رسولی افزود: این خانواده ها برای تحویل مسکن مهر و هزینه های درمان بیمار زمین گیر خانواده خود نیازمند کمک مالی بودند.

کد خبر 2857053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha