۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

۲۷۸۰ گلستانی نیازمند تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفته‌اند

۲۷۸۰ گلستانی نیازمند تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفته‌اند

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از مشارکت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ حامی گلستانی خبرداد و گفت: ۲ هزار و ۷۸۰ نفر در ماه رمضان تحت پوشش طرح محسنین قرارگرفته‌اند.

​ابراهیم باغبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این طرح مردم نیکوکار گلستان ماهانه ۳۰ هزار تومان به خانوادههای فقرا و نیازمندان کمک میکنند.

وی بابیان اینکه سال گذشته خیرین نزدیک به ۶ میلیارد تومان در طرح اکرام ایتام کمک کردند، ادامه داد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی تا روز عید فطر فعال است و ثبت‌نام در این طرح ادامه دارد.

باغبانی افزود: امیدواریم در زمان باقی‌مانده کسانی که موفق نشده‌اند در این طرح ثبت‌نام کنند با مراجعه یا تماس با دفاتر کمیته امداد در این کار خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان بابیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اکرام محسنین مشارکت کردند، توضیح داد: افراد نیازمند زیادی وجود دارند که نیاز است زیر چتر حمایتی خیرین قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: مردم خوب گلستانی در روز قدس حدود ۱۴۱ میلیون ریال مبلغ نقدی برای کمک به مردم غزه، فلسطین و یمن اختصاص دادند و در طول هفته دفاتر کمیته امداد آمادگی دریافت کمک‌های مردمی را در این خصوص دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: پایگاه‌هایی به‌ویژه در روز عید فطر به‌صورت صندوق‌های مشخصی برای دریافت این کمک‌های نقدی مستقر خواهد شد.

کد خبر 2857524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha