۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸

مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان:

مسیرهای مشترک شرکت نفت و ارتباطات در اصفهان جدا سازی شد

مسیرهای مشترک شرکت نفت و ارتباطات در اصفهان جدا سازی شد

اصفهان-مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: مسیرهای ارتباطی و مشترک شرکت نفت و شرکت ارتباطات زیر ساخت در ایستگاه های مخابراتی «رخ پس» و «رپیتر » مارون به طور کامل جدا شد.

مجتبی بشارتیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون و در مسیر جداسازی راه های ارتباطی شرکت نفت و ارتباطات، کار جانمایی ایستگاه‌های مخابراتی مسیر مارون و مراکز انتقال نفت برای نصب رادیو و سیستم موبایل دیجیتال خودرویی فاز ۲ به همراه نصب انجام شد.

وی از راه اندازی مرکز تلفن شرکت پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری و ایجاد بستر انتقال ایستگاه های مخابراتی خبر داد و افزود: به منظور آمادگی نیروها در مواجهه با حوادث منجر به پارگی خطوط انتقال نفت، آموزش نحوه مقابله با آلودگی های زیست محیطی و کنترل آلودگی های احتمالی نفتی برای دومین بار در سطح مناطق و با مشارکت مناطق دوازده گانه و شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان، رزمایش سراسری زیست محیطی بر روی سد کارون سه با موفقیت انجام شد.

مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در همین مدت به منظور مقاوم و ایمن سازی مسیر خطوط انتقال نفت اقدامات خوبی صورت گرفت که از آن جمله می توان به احداث سد سنگی با حجم بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب سنگ کاری، همچنین احداث حوضچه در منیفولد محوطه صنعتی مرکز انتقال نفت شماره یک مارون با خاک برداری بیش از ۳  هزار متر مکعب صورت گرفت.

وی در تشریح برنامه ها و فعالیت های سه ماهه نخست سال ۹۴ ضمن اشاره به شعار سال توسط مقام معظم رهبری، منطقه اصفهان را نمونه عینی مصداق شعار همدلی و همزبانی دانست و اعلام کرد: در شرایط سخت جوی با همدلی و همزبانی طی سه ماه نخست سال جاری حدود ۸ میلیارد لیتر نفت خام و بالغ بر ۲ میلیارد لیتر فرآورده نفتی انتقال داده شد.

بشارتیان بیان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری با تکیه بر توانمندی متخصصان منطقه، تعمیر سه دستگاه توربین در حد تعمیرات اساسی، همچنین ادامه عملیات راه اندازی توربین های سولار انجام شد که امیدواریم در شهریور ماه شاهد راه اندازی دومین سری از توربین های سولار در مرکز انتقال نفت مارون ۶ باشیم.

وی تصریح کرد: به منظور تامین پایدار برق مراکز انتقال نفت و ایستگاه های مخابراتی طی همین مدت شاهد نصب و راه اندازی چندین دستگاه الکتروموتور همچنین کابل کشی و راه اندازی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور با توان نامی یک هزار کیلو وات و جایگزینی آن با توربو ژنراتورهای رستون در مراکز انتقال نفت شماره ۱ و ۴ و ۵ مارون بودیم که امیدواریم تا پایان سه ماهه سوم سال کلیه توربوژنراتورهای رستون از مدار خارج شده و دستگاه های جدید جایگزین شود.

کد خبر 2869373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha