۸ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۴

استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

مشارکت مردم در رونق تولید و فعالیت های اقتصادی تقویت شود

مشارکت مردم در رونق تولید و فعالیت های اقتصادی تقویت شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: بیشترین تأکید ما بر مشارکت مردم در تولید و فعالیت های اقتصادی است که در این راستا باید به نقش بسیج بیش از پیش توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی شامگاه پنجشنبه در کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان کرمانشاه که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: حدود یک سوم از جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند، افرادی که به تعبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری ولی نعمت های ما هستند.

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه ویژه به روستاییان و عشایر است و به عنوان کارگزار نظام که به ارزش های انقلاب اعتقاد دارم، براین باور هستم که بیشترین خدمت رسانی در بخش روستایی صورت گیرد.

رضایی عنوان کرد: با دستوری که مقام معظم رهبری برای رسیدگی به امور مناطق محروم کشور ابلاغ کرده اند وظیفه ما سنگین تر شده و رویکرد مدیران استان تحقق این امر است.

استاندار کرمانشاه گفت: بیشترین تأکید ما بر مشارکت مردم در تولید و فعالیت های اقتصادی است که در این راستا می بایست به نقش بسیج بیش از پیش توجه شود.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تمام امور حتی صرف اعتبارات را به مردم واگذار کنیم و از این طریق توانایی های استان را افزایش دهیم چراکه در برخی موارد دیده شده است که مردم چگونه با صرفه جویی در هزینه ها، موجب اجرای فعالیت های عمرانی بیشتری شده اند.

کد خبر 2871182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha