۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶

در دانشگاه های علوم پزشکی؛

طرح استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرا می شود

طرح استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرا می شود

دستورالعمل طرح استاد مشاور به منظور هدایت هدفمند امور تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمام دانشگاه های علوم پزشکی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر سید محسن رحیمی مدیركل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: با توجه به اهمیت موضوع ،بررسی نحوه اجرای دستورالعمل طرح استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در نشست معاونین و مدیران آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی بررسی می شود.

وی افزود: این دستورالعمل به منظور هدایت هدفمند امور تحصیلی دانشجویان، رشد و شکوفایی هر چه بیشتر آنها و پیشگیری از افت تحصیلی اجرا می شود. از دیگر اهداف آن فراهم کردن زمینه های ارتقاء علمی و رفع مشکلات آموزشی، پژوهشی، فردی، اجتماعی، عاطفی و رفاهی دانشجویان است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: تحقق کامل اهداف طرح استاد مشاور نیازمند هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر مسئولین دست اندرکار اجرای طرح در دانشگاهها است و هر بخش باید نسبت به انجام تعهدات و مسئولیت خود اقدام لازم را انجام دهد.

رحیمی همچنین از تصویب موارد پیشنهادی آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: موارد پیشنهادی آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، كه توسط معاونت آموزشی پیشنهاد شده بود به تصویب اعضاء رسید.

وی افزود: به استناد یكی از بندهای مصوب، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر می توانند از آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر بهره مند شوند.

کد خبر 2875986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha