۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبرداد:

فرصت یک روزه برای انتخاب رشته در آزمون دستیاری

فرصت یک روزه برای انتخاب رشته در آزمون دستیاری

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ارائه فرصت یک روزه برای انتخاب رشته و ویرایش ویژه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فرصت انتخاب رشته برای آزمون دستیاری دوره چهل و دوم برای آخرین بار تمدید شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند فردا پنجشنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دستیاری درخواست داشته اند که فرصت انتخاب رشته و ویرایش فرم انتخاب رشته فراهم شود. این فرصت یک روزه به همین دلیل اختصاص یافته است.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: داوطلبانی هم که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند در فرصت یک روزه نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: با توجه به اینکه نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی تا آخر هفته اول شهریور ماه اعلام می شود این فرصت برای آخرین بار در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا داوطلبانی که به هر دلیل نتوانسته اند انتخاب رشته و ویرایش خود را انجام دهند از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر 2881677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha