۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹

رئیس هیئت جودو استان همدان:

تیم جودو نوجوانان همدان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت

تیم جودو نوجوانان همدان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: تیم نوجوانان همدان در مسابقات قهرمانی جودوی بانوان کشور که در شاهرود برگزار شد، بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی بانوان کشور اظهار داشت: مسابقات جودو بانوان قهرمانی کشور با حضور ۱۸۰ نفر در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی مجموعه ورزشی شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم همدان با مربیگری کبری کرمی به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های لرستان و کرمان در رده های بعدی قرار گرفتند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به رده بندی انفرادی این مسابقات گفت: در رده بندی انفرادی این رقابت ها نیز لیلا سیاووشی، شیوا جهانگیری، مریم بربط و زهرا جهانیان در جایگاه نخست ایستادند.

نصرپور عنوان کرد: همچنین اسما نادری صاحب مدال نقره شد و زهرا خرمی و شیرین رضایی به مدال برنز این رقابت ها دست یافتند.

وی با بیان اینکه در پایان این رقابت ها مریم بربط جودوکار خوب استان به عنوان فنی ترین جودوکار این رقابت ها معرفی شد، بیان کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان و جوانان ایران دعوت می شوند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

وی یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

نصرپور با بیان اینکه مربیان خوبی در استان کار می کنند، گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته شده که این از افتخارات مربیان هیئت است.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: همچنین چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می رود در آینده نه چندان دور با برنامه ریزی هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام دادیم، هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 2883843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha