۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷

جودوکار نونهال کردستانی مقام سوم کشور را کسب کرد

جودوکار نونهال کردستانی مقام سوم کشور را کسب کرد

سنندج - جودو کار نونهال کردستانی با کسب مقام سوم مدال برنز مسابقات نونهالان قهرمانی کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره سراسری نونهالان موسوم به آینده سازان المپیک و رقابت‌های قهرمانی کشور با شرکت ۱۵۰ جودوکار در قالب تیم منتخب مناطق کشور به مدت سه روز در سمنان برگزار شد.

جودوکاران کردستان با ۷ ورزشکار در قالب تیم منطقه ۳ کشور در این مسابقات حضور داشتند که سینا منوچهری ورزشکار کردستانی در وزن ۶۶ کیلو گرم به کسب مقام سوم به مدال برنز مسابقات جودو قهرمانی نونهالان کشور را به گردن آویخت و زانیار کریم نیا عنوان پنجم را به دست آورد.

در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور با شرکت جودو کارانی از منتخب مناطق کشور برگزار شد. در نهایت منطقه شش با هفت طلا، دو نقره و شش برنز قهرمان شد.

منطقه چهار با ۴ طلا، دو نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و منطقه یک با سه نقره و هفت برنز در جای سوم ایستاد.

درخشش ورزشکاران کردستانی در مسابقات پرس سینه باشگاهی کشور

تیم پرس سینه کردستان در رقابت‌های پرس سینه باشگاهی کشور ۵ مدال طلا، ۳ نقره و دو مدال برنز را به دست آورد.

این رقابت‌ها با حضور ۲۴۰ ورزشکار از ۲۷ استان کشور در چهار رده سنی در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد.

در پایان این مسابقات بهزاد شاه محمدی و زانکو قاسمی در رده نوجوانان، بهاءالدین عزیری، عرفان حبیبی و عبدالله دادمهر در رده پیشکسوتان ۵ مدال طلای تیم کردستان را کسب کردند، مهران محمدی و اشکان مهران در رده جوانان و احمد احمدی در رده پیشکسوتان ۳ مدال نقره را به گردن آویختند، ابوبکر شریفی و عثمان مهران در رده پیشکسوتان دو مدال نقره تیم کردستان را به دست آوردند.

بهزاد شاه‌محمدی که در وزن ۵۹ کیلوگرم نوجوانان عنوان قهرمانی را کسب کرده بود به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی دعوت شد.

یاسین وجدی از بانه به عنوان سرپرست و آزاد رحمانی از دیواندره به عنوان مربی تیم کردستان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کردند.

کد خبر 2894010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha