۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۲

مرکز بهداشتی درمانی دکترفرشچیان در دره مرادبیگ همدان افتتاح شد

مرکز بهداشتی درمانی دکترفرشچیان در  دره مرادبیگ همدان افتتاح شد

همدان- در ششمین روز از هفته دولت مرکز بهداشتی درمانی و مرکز سلامت جامعه دکتر محمود فرشچیان در منطقه دره مراد بیگ همدان با حضور فرماندار همدان و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز بهداشتی درمانی دکتر محمود فرشچیان در منطقه دره مراد بیگ با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و با هزینه عمرانی ۶۰۰ میلیون تومان و نیز ۷۰ میلیون تومان تجهیز ظهر شنبه با حضور فرماندار، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و جمعی از مسئولین خانه بهداشت همدان افتتاح شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان در حاشیه افتتاح این مرکز بهداشت با بیان اینکه مجموع هزینه این پروژه حدود ۶۷۰ میلیون تومان شده است، گفت: حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات آورده خیر مرکز، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات وزارت بهداشت و نیز ۷۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات استانی بوده است.

بابک یوسفی با بیان اینکه زمین مرکز بهداشت اهدایی اهالی منطقه دره مراد بیگ است، ادامه داد: مساحت زمین ۳۶۶ متر مربع که با خودیاری اهالی کوی دره مراد بیگ تهیه شده در دو طبقه است.

وی سال شروع پروژه را ۹۱ و پایان آن را سال ۹۴ اعلام کرد و افزود: تعداد شش هزار و ۲۰۸ نفر جمعیت کل افراد تحت پوشش منطقه است که می توانند از این مرکز خدمات دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان به واحدهای فعال این مرکز اشاره کرد و گفت: پزشک سلامت، ماما، بهداشت محیط و حرفه، و مراقب سلامت از واحدهای فعال این مجموعه است.

همچنین در ادامه برنامه های افتتاح پروژه ها در هفته دولت، ساختمان دهیاری روستای خاکو که به صورت امانی و از سوی دهیاری ساخته شده با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

این پروژه در مساحت اعیانی ۱۰۰ متر و با مبلغ پیش بینی شده ۴۰ میلیون تومان در سال ۹۱ آغاز شد و  در سال ۹۴ با مبلغ هزینه شده ۳۲ میلیون تومان به اتمام رسید.

کد خبر 2898720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha