۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

نمایندگان مدیران دانشجویی عنوان کرد:

تهیه پیش نویس طرح شهردار خوابگاه/ اعتبارسنجی خوابگاهها

تهیه پیش نویس طرح شهردار خوابگاه/ اعتبارسنجی خوابگاهها

نماینده مدیران دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی از تهیه پیش نویس طرح شهردار خوابگاه خبر داد و گفت: لازم است وظایف شهردار خوابگاه در حوزه شورای صنفی دانشگاه ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مدیران دانشجویی، فرهنگی، ادارات مشاوره و تربیت بدنی موضوعات و مشکلات این حوزه را در اختتامیه اجلاس معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کردند.

دکتر ابوالقاسم اصفیاء مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران نماینده مدیران دانشجویی گفت: در حوزه رفاهی سه موضوع شوراهای صنفی، شهردار خوابگاه و اعتبارسنجی خوابگاه‌ها به عنوان اولویت اصلی دانشگاه ها مطرح است.

وی افزود: بر اساس آمار حدود ۳ هزار دانشجو می توانند عضو شورای صنفی باشند با توجه به اینکه انتخابات دور اول در زمان امتحانات بود و مشارکت پایین بود، انتظار می رود در دور دوم مشارکت بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر یک هزار و ۴۲۶ نفر عضو شوراهای صنفی هستند. پرداخت حق الزحمه به اعضای شورای صنفی نیز مورد تایید معاونان دانشگاه ها است.

اصفیاء خاطرنشان کرد: پیش نویس شهردار خوابگاه دانشجویی تهیه شده است البته هنوز مصوب نشده اما در نهایت باید شرح وظایف آن به طور کامل مشخص باشد.

وی با اشاره به الگوی اعتبارسنجی برای خوابگاههای دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: این اعتبارسنجی موجب از رده خارج شدن برخی از خوابگاه ها می شود که لازم است برای این موضوع چاره ای اندیشیده شود.

کد خبر 2900467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha