۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان / یک کشته و چهار زخمی

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان / یک کشته و چهار زخمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان خبر داد

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۸:۱۹ صبح امروز برخورد دو دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از میدان الغدیر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ با ۵ سرنشین به دلایل نامعلوم به شدت با قسمت عقب یک دستگاه نیسان برخورد کرده و تمام سرنشینان این خودرو در داخل آهن پاره ها گرفتار شده اند.

ملکی با اعلام اینکه بر اثر این تصادف ترافیک سنگینی در بزرگراه آزادگان روی داده بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، قطعات خودروی پژو را برش داده و موفق شدند هر ۵ سرنشین را از داخل خودرو خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه در این سانحه رانندگی یک خانم ۳۵ ساله فوت کرد و ۴ نفر دیگر از جمله سه مرد و یک دختربچه چهار ساله روانه بیمارستان شدند، گفت: آتش نشانان در ساعت ۹:۱۰ به عملیات خود پایان دادند و محل حادثه برای بررسی علت تصادف در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.

کد خبر 2908084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha