۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

ادامه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد علم و صنعت تا ۱۸ شهریور

ادامه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد علم و صنعت تا ۱۸ شهریور

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: حدود ۱۶۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت ایران پذیرش شدند که طی امروز و فردا ثبت نام آنها انجام می شود.

دکتر محسن کلانتر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت نام حدود ۱۶۰۰ پذيرفته شده ورودی جديد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت ايران آغاز شده و تا عصر فردا ۱۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت ايران، یک هزار و ۱۷۰ نفر در دوره روزانه، ۴۱۱ نفر در دوره نوبت دوم و ۹۷ نفر به عنوان دانشجوی ممتاز بدون آزمون پذيرفته شده اند که ثبت نام آنان در دوره های روزانه و نوبت دوم، امروز و فردا هفده و هجدهم شهريورماه ۹۴ در دانشگاه در حال انجام است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: در دوره مجازی ۴۲۸ نفر و در پرديس دانشگاه ۲۵۰ نفر از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد طی روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهريورماه ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ثبت نام دانشجويان پذيرفته شده ورودی جديد دوره دکتری اين دانشگاه نيز هشتم و نهم شهريورماه انجام شد که مجموعا ۲۱۵ نفر در دوره های روزانه، نوبت دوم و پرديس دانشگاه ثبت نام کردند. ثبت نام دانشجويان ممتاز بدون آزمون دوره دکتری نير در دست انجام است.

کلانتریادآورشد: برنامه دانشگاه علم و صنعت توسعه تحصیلات تکمیلی است و در ۵ سال گذشته مطابق با برنامه هر سال ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: البته در دوره مجازی و پردیس ها چون دانشجویان ملزم به ارایه شهریه و هزینه دوره هستند در ثبت نام‌ها با ریزش مواجه بوده و رشد کمتری داشتیم، اما در نوبت اول و دوم با رشد مواجه بودیم.

کد خبر 2909867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha