۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱

فرماندار دشتستان:

۹۰۰۰ دانشجو و ۴۵ هزار دانش‌آموز در دشتستان به کلاس درس می‌روند

۹۰۰۰ دانشجو و ۴۵ هزار دانش‌آموز در دشتستان به کلاس درس می‌روند

بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ۹ هزار دانشجو و ۴۵ هزار دانش‌آموز در دشتستان به کلاس درس می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع دوشنبه‌شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید تلاش شود که در این هفته رشادت‌ها و دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس به خوبی تشریح و تبیین شود.

وی همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌های شهرستان برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان آماده شده است و ۹ هزار دانشجو و ۴۵ هزار دانش‌آموز در دشتستان به کلاس درس می‌روند.

فرماندار دشتستان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت،‌ خاطرنشان کرد: غدیر از مهمترین اعیاد مسلمانان است که باید تلاش شود تا در این ایام برنامه‌های مناسبی برای تشریح ابعاد غدیر و تبین پیام این روز بزرگ برگزار شود.

وی همچنین به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در انتخابات مد نظر باشد، رعایت بی‌طرفی در انتخابات است و باید زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

ایجاد تعامل و اعتماد میان مردم و مسئولان

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود که رشادت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید منتقل شود.

حجت‌الاسلام حسین رزمجو به در پیش بودن انتخابات و لزوم برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه اشاره کرد و افزود: رای ملت در همه عرصه‌ها تعیین کننده است.

وی بر لزوم تلاش ویژه برای احیا و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: در گستره استانی بررسی‌های دقیق در ارتباط با سرمایه‌های اجتماعی انجام شده است.

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم ایجاد تعامل و اعتماد میان مردم و مسئولان است، اضافه کرد: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی از توجه ویژه به حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خبر داد و افزود: خانواده‌ها وظیفه مهمی در بحث حجاب دارند و باید برای ارتقای حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند.

غدیر به خوبی معرفی شود

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایجاد بازدارندگی مهمترین هدف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

حسین کارگر بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف اقتدار و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ها به خوبی بری نسل جوان تبیین و تشریح شود، اضافه کرد: دشمنان از هر روشی برای ضربه‌زدن به ما استفاده می‌کنند و نظام ما تنها در سایه ولایت‌پذیری و ولایتمداری از گزندها حفظ می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر به اهمیت بسیار زیاد دهه امامت و ولایت اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد ایجاد شک و شبهه نسبت به تشیع  دارند که باید تلاش شود تا غدیر به خوبی معرفی شود.

لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی

امام جمعه برازجان نیز در این نشست با تاکید بر لزوم معرفی ایثارگری‌ها و شجاعت‌های دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت باید به خوبی در جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام حسن مصلح به اهمیت بالای موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: همه مسئولان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری انقلاب تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

 

کد خبر 2921454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha