۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰

صلاحی تاکید کرد:

موزه موسیقی متعلق به شهرداری است/ تصمیم‌گیری درباره هیات امنا

موزه موسیقی متعلق به شهرداری است/ تصمیم‌گیری درباره هیات امنا

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در واکنش به سوالی درباره مالکیت موزه موسیقی تاکید کرد مالکیت این مرکز موسیقایی به طور حتم در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جمع تعدادی از خبرنگاران پیرامون نحوه مالکیت شهرداری تهران بر موزه موسیقی واقع در خیابان مقصود بیک منطقه تجریش توضیحاتی را ارائه داد.

وی درباره راه‌اندازی موزه موسیقی توسط شهرداری تهران و صحبت هایی که مبنی بر واگذاری مدیریت این فضا به یک شرکت خصوصی مطرح شده است، تاکید کرد: موزه موسیقی به طور حتم متعلق به شهرداری است که انتخاب هیات امنای آن نیز بر عهده مجموعه شهرداری تهران است منتها در یک مقطعی همین هیات امنا که همراه با دوست عزیز ما جناب مرادخانی مشغول به فعالیت هستند به دعوت وزارت ارشاد در این فضای دولتی نیز حضور یافته‌اند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در بخش مدیریت این مکان همچنان تاکید داریم که مدیریت این مکان قطعا بر عهده شهرداری تهران است چرا که این مکان مانند موسسه «نشر شهر»، «موزه امام علی(ع)» از دارایی های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است منتها ما در حال حاضر با دوستان همکاری می کنیم و بر این باوریم باید بنشینیم و در کنار یکدیگر به یک همفکری جدیدی برسیم که ببینیم در انتخابات هیات امنا باید چه کاری انجام دهیم.

صلاحی بیان کرد: حتما در آینده نزدیک پیرامون موزه موسیقی نیز فکر می شود و اگر قرار شد که دوستان در این موزه حضور داشته باشند تمامی احکام از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صادر می شود. موزه متعلق به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و این مکان به طور رسمی و اسمی در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت. متاسفانه من از روزی که مسوول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدم سرم به شدت شلوغ شد و نتوانستم آنطور که باید و شاید به مسائل مربوط به این فضا رسیدگی کنم.  البته تحویل گرفتن برخی از اماکن شهری که در اختیار نهادهای دیگر شهرداری بود کمی ما برای سخت بود.

وی افزود: ما در این مدت فضای فرهنگی میدان امام حسین (ع)، ۲۸۴ کتابخانه، خانه موزه شهید بهشتی، خانه موزه استاد انتظامی را با هدف تمرکزدهی فضاهای فرهنگی از برخی معاونت ها تحویل گرفتیم و درباره موزه موسیقی هم حتما به فکر واحدی خواهیم رسید و درباره آن طی روزهای بعد اطلاع رسانی می کنیم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به اینکه آیا در زمینه برگزاری کنسرت های پاپ در برج میلاد نیز این تمرکززدایی صورت خواهد گرفت یا خیر؟ توضیح داد: برج میلاد به طور کامل زیر نظر معاونت اجتماعی شهرداری تهران است و در این مورد باید از دوستان ما در این معاونت سوال کنید. به هر ترتیب ما هنوز پیرامون موضوع مدیریت کنسرت ها در برج میلاد مذاکره ای نداشتیم اما در اینجا لازم است به برگزاری کنسرت قریب الوقوع غلامرضا صنعتگر در فرهنگسرای بهمن اشاره کنم عایدی کنسرت به این خواننده واگذار می شود.

صلاحی با تبیین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس از تولید چندین اثر موسیقایی مناسبتی طی ماه های آینده خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از این پس در مناسبت ها یک آلبوم موسیقی منتشر می کند. این در حالی است که هماهنگی بسیار خوبی بین ما و هنرمندان مکتب آوازی صورت گرفته که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 2923030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha